Water-link

ENERGIE EN WATER

Score

59 punten
Middelmatig klachtenafhandelingsdienst
Berekening van de score
Status Waarde
Open 7
Gesloten 42,86%
  • 7 Totaal aantal ontvangen klachten
  • 43% gesloten klachten via het platform
5 dagen gemiddeld om te reageren
Gemiddeld reageren de bedrijven binnen 6 dagen

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 5 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • Q. V.

    15/03/2023

    Incorrecte factuur

    Water-link ENERGIE EN WATER

    "Geachte heer/mevrouw, Uw afrekeningsfactuur 3.800.280.531 dd 18/10/2022 houdt voor het berekenen en opsplitsing van het basistarief tov het comforttarief rekening met het aantal gedomicilieerden en..."
  • F. D.

    21/02/2023

    Foute berekening facturatie

    Water-link ENERGIE EN WATER

    "Ik ontving recentelijk de eindafrekening van onze waterfactuur, wij zijn in januari 2022 verhuisd van Berchem naar Hove. Alles werd gedaan om de watercontracten te laten overzetten en de verhuis te re..."
  • B. H.

    30/01/2023

    geen melding meterstanden

    Water-link ENERGIE EN WATER

    "Geachte, Er wordt geen melding gemaakt van de meterstanden en het is dus niet mogelijk om de jistheid van de waterverbruik te controleren. Graag had ik bij facturatie de vermelding van de begin- en..."
    afgesloten Succesvol Behandeld door Testaankoop
  • T. D.

    2/01/2023

    Verkeerde digitale watermeter

    Water-link ENERGIE EN WATER

    "Beste, Zaterdag 31/12/2022 hebben we de sleutels afgegeven aan de nieuwe eigenaars van ons appartement. Hierbij wouden we de watermetergegevens overdragen, echter dit bleek onmogelijk. Op mijn w..."
    afgesloten Succesvol
  • M. V.

    18/10/2022

    kosten van lekkage worden onterecht aan ons doorgerekend

    Water-link ENERGIE EN WATER

    "Wij hebben een factuur van Waterlink gekregen waarin ze stellen dat wij nog €222,51 zouden moeten nabetalen (bovenop de reeds betaalde kwartaalbedragen). Er blijkt dat er een piekverbruik is geweest o..."
    afgesloten Succesvol
  • N. D.

    26/03/2022

    Abnormaal hoge afrekening

    Water-link ENERGIE EN WATER

    "Ik woon sinds november 2007 met mijn 2 kinderen in een rijhuis met 1 badkamer met en 1 toilet. Wij hebben geen zwembad in onze tuin. Mijn waterverbuik was steeds normaal. Mijn afrekening van 24/3 bedr..."
    afgesloten Succesvol
  • G. V.

    14/02/2022

    Foutieve classificatie aantal wooneenheden

    Water-link ENERGIE EN WATER

    "Beste, In 2018 kocht ik een ééngezinswoning te Berchem nadat een aannemer het pand gekocht had van de vorige eigenaar en het pand volledig renoveerde en te koop stelde. Via de verhuis service van Wa..."
    afgesloten Succesvol
  • C. G.

    19/11/2021

    Waterlek en verhoogde rekening

    Water-link ENERGIE EN WATER

    "Mijn water-link: Dossiernummer 8000182610 Beste, Tot mijn grote verbazing zag ik dat er een briefje in de bus was gedropt op maandag voor een meteropname. Dit betekend dat er niemand thuis was (..."
    afgesloten Succesvol
  • J. V.

    17/11/2021

    Onverwachtse aanmaning tot betaling

    Water-link ENERGIE EN WATER

    "Beste, Ik krijg van waterlink in Antwerpen een aanmaning tot betaling van €1239,24 voor privatief waterverbruik. Ik heb van januari 2018 tot maart 2021 op Nationalestraat 17 V3 2000 Antwerpen gewoond..."
    afgesloten Succesvol
  • M. R.

    8/11/2021

    Problem met hoge facturen

    Water-link ENERGIE EN WATER

    "Bonjour, Tous les ans jusqu'en 2019 inclus, nous avons recu des factures d'acompte de Water-link tous les trois mois, et une facture ou un crédit d'ajustement en fin de chaque année pour les 3 appa..."
    afgesloten Succesvol

Bekijk alle klachten