Terug

GEEN water ZONDER bericht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Water-link

19/10/2023

gebeld 11 50en Email gestuurd op mijn kosten en uren ! ZEER vriendelijk medewerker , beweerd dat de oneven kant een kaart kreeg > NIET dus ! ! heb het gevraagd van 13 tot en met 31 A ! ! ! ! ! sommige buren waren wel aan het wassen en , ik wilde soep maken !

Berichten (1)

Water-link

Naar: J. V.

20/10/2023

Beste,  Wij hebben uw bericht goed ontvangen, waarvoor dank.  Echter hebben wij nog geen klachtendossier kunnen aanmaken, daar wij niet over voldoende informatie beschikken  van  de klant Jacques Van Roosbroeck.  Is het mogelijk om terug te koppelen over welk adres dit exact gaat aub?  Indien mogelijk ook  de nodige contactgegevens van dhr. Van Roosbroeck, zodat wij deze case naar behoren kunnen opvolgen.  Alvast bedankt voor jullie medewerking en een prettig weekend gewenst!Met vriendelijke groetenZoe    customer service officer    Mechelsesteenweg 66, 2018 Antwerpen    :www.water-link.be/Oorspronkelijke tekst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform