Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
levering & communcatie
Op 24 Aug 2024 Heb ik een bestelling geplaatst (aansluitset koppelingen Premium van Karcher + extra's) onder bestelnummer #1001462955. De initiele levertijd was 1-3 werkdagen. Tot op heden (9 sept 2024) heb ik nog niet geleverd gekregen alsook geen communicatie. Ik heb ondertussen al 3 maal gebeld naar Toolnation met wachttijden aan de telefoon van meer dan 10 minuten. De eerste maal vlak voor einde Augustus, de 2de maal op Vrijdag 6 september en de 3de maal op 9 september. Die laatste keer was de connectie afgebroken na 15 minuten in de wachtrij gestaan, te hebben. Ik kon zelf met deze gsm het toolnation nummer niet meer bereiken en heb met een ander nummer opnieuw moeten inbellen. (meer dan 22 minuten wachttijd) Inhoudelijk was de communicatie van toolnation steeds dezelfde, namelijk geveinsde verbazing, en het beloven van het probleem meteen uit te zoeken alsook de belofte om me gauw iets te laten weten. Helaas, niets van dat alles is waar. Mijn vertrouwen is zoek en ik begin nattigheid te voelen. De communicatie is zinloos en irrelevant. Ik wens een heldere waarheidsgetrouwe update van de situatie en desnoods een onmiddelijke terugbetaling. DIt zal wel degelijk mijn laatste ervaring met Toolnation worden. Te mijden aub.
Te lang wachten voor levering
Beste , Ik heb op toolnation verschillende producten besteld. Na weken wachten kreeg ik niets en moest ik constant bellen voor een update ( zij wisten mij niets te zeggen) ik wil mijn bestellingen annuleren met volgende order nummer en items 1001391966DWS777-QS XPS Telescopische afkort- en verstekzaag 1800 Watt 216 mmDWS5026-XJ DWS5026 Snelspanklemmen (2 pcs)DCS335NT-XJ Decoupeerzaag XR 18 Volt koolborstelloos excl. accu's en lader1001394226Stripnageltacker 18 Volt 5,0 AH Li-ion 50-90 mm 2-SpeedDCE555N-XJ Gipsfrees 18v excl. accu's en laderIk heb bewijs en van een mail van hun dat ze de bestelling gaan annuleren , nog altijd heb ik geen mail gehad van een credit nota. Wel heb ik een mail gehad dat ze toch nog de items gaan verzenden , ik wil dit niet meer en ik wil gewoon mijn geld terug van de items die ik niet gehad heb. Dat staat ook zo in de mail wat zij gestuurd hebben naar mij. Dat ze de items gingen annuleren ( niet opsturen) ik wil graag een terugbetaling en dat dit verhaal stopt. Graag wil ik verdere juridische ondernemen als ik vandaag geen mail krijg. Alexander Jemmali
Levering
8 mei besteld Dur 369AZ bosmaaier Makita. 10 mei levering komt nietaan 11mei je stuurt een bricht naar vervoerder17 mei ik vraag om nieuwe zending of terugbetalingOp19 mei weigert U verdere stappen te ondernemen zolang de vervoerder niet antwoordt.Ondertussen geeft T&T elke dag opnieuw ontvangst aan ttz zelfde pakket wordt ontvangen op 17,18,19 en binnenkort ook 22 meiUit goede bron weet ik dat de koerier op 10 met met zijn lading is terugekomen en het pakket als definitief onvindbaar wordt beschouwd !!!Dit terzijde :ik heb een betaling gedaan van 338,79 euro bij toolnation e niet bij een vervoerder. De problemen mogen daarop niet agewenteld worden. De vervoerder heeft met U en contract niet met mijOp de website gaf u een levertijd aan van 2 dagenTenslotte : ik wens ook geen beschadigde vepakking te ontvangen. Logisch toch Ik hoop alvat dat U uw verantwoordelijkheid zult opnemenDeze klacht komt U toe onder naam va mijn echtgenoteMVGAlfred Berwaerts
Probleem met levering
Beste,Ik bestelde op 24-04-21 een afkortzaak type KGS216M. Mijn ordernummer is 1000929649. Dit toestel is toen ook betaald !Tot op heden heb ik deze nog niet mogen ontvangen. reeds meerdere malen heb ik jullie gecontacteerd via mail en telefonisch. De laatste keer (09-06-21) werd er gezegd dat het toestel enkele dagen later zou worden verstuurd maar tot op heden (al weer een week later) heb ik nog geen verzendbevestiging gekregen.Graag had ik direct mijn levering gekregen ofwel mijn geld terug !Groeten,Stefan Kochuyt
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten