Beste
Ik heb zondag 7/12/2025 een bestelling geplaatst bij Toolnation.nl
Het ging om een combiset van flex powertools en omvatte 5 accumachines, trolley en opladers.
Ik heb het bedrag toen direct betaald en zij gingen nog een leverdatum laten weten.
Nu heb ik nog niks ontvangen en zie ik aan de recensies online dat dit heel vaak gebeurt, ook heb ik gemerkt dat wat ik besteld heb, niet overeenkomt met wat op de proforma factuur staat. Ik vind mijn echte bestelling ook niet terug.
Ik heb zonet een mail gestuurd om te zeggen dat mijn bestelling niet overeenkomt met de factuur en dat ik een leverdatum wil weten, aangezien het product op voorraad stond.
Je kan de klantendienst ook niet bereiken via telefoon( extreem lange wachttijden) en het email adres op hun website is een noreply-emailadres.
Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen?
Alvast bedankt.
Mvg
Arno Beuls