Terug

Bestellingsprobleem

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

A. B.

Naar: Toolnation

09/12/2025

Beste Ik heb zondag 7/12/2025 een bestelling geplaatst bij Toolnation.nl Het ging om een combiset van flex powertools en omvatte 5 accumachines, trolley en opladers. Ik heb het bedrag toen direct betaald en zij gingen nog een leverdatum laten weten. Nu heb ik nog niks ontvangen en zie ik aan de recensies online dat dit heel vaak gebeurt, ook heb ik gemerkt dat wat ik besteld heb, niet overeenkomt met wat op de proforma factuur staat. Ik vind mijn echte bestelling ook niet terug. Ik heb zonet een mail gestuurd om te zeggen dat mijn bestelling niet overeenkomt met de factuur en dat ik een leverdatum wil weten, aangezien het product op voorraad stond. Je kan de klantendienst ook niet bereiken via telefoon( extreem lange wachttijden) en het email adres op hun website is een noreply-emailadres. Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen? Alvast bedankt. Mvg Arno Beuls


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform