Terug

levering & communcatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

S. V.

Naar: Toolnation

09/09/2024

Op 24 Aug 2024 Heb ik een bestelling geplaatst (aansluitset koppelingen Premium van Karcher + extra's) onder bestelnummer #1001462955. De initiele levertijd was 1-3 werkdagen. Tot op heden (9 sept 2024) heb ik nog niet geleverd gekregen alsook geen communicatie. Ik heb ondertussen al 3 maal gebeld naar Toolnation met wachttijden aan de telefoon van meer dan 10 minuten. De eerste maal vlak voor einde Augustus, de 2de maal op Vrijdag 6 september en de 3de maal op 9 september. Die laatste keer was de connectie afgebroken na 15 minuten in de wachtrij gestaan, te hebben. Ik kon zelf met deze gsm het toolnation nummer niet meer bereiken en heb met een ander nummer opnieuw moeten inbellen. (meer dan 22 minuten wachttijd) Inhoudelijk was de communicatie van toolnation steeds dezelfde, namelijk geveinsde verbazing, en het beloven van het probleem meteen uit te zoeken alsook de belofte om me gauw iets te laten weten. Helaas, niets van dat alles is waar. Mijn vertrouwen is zoek en ik begin nattigheid te voelen. De communicatie is zinloos en irrelevant. Ik wens een heldere waarheidsgetrouwe update van de situatie en desnoods een onmiddelijke terugbetaling. DIt zal wel degelijk mijn laatste ervaring met Toolnation worden. Te mijden aub.

Berichten (2)

Toolnation

Naar: S. V.

10/09/2024

Goedemiddag samen,Deze bestelling is inmiddels vandaag verzonden met UPS.Klant is hier vandaag schriftelijk over geïnformeerd door een collega die het ging uitzoeken voor de klant.Toolnation is gewoon telefonisch bereikbaar gedurende de openingsuren, en ook daarbuiten via onze contactpagoina via het contactformulier.Als het de klant niet snel genoeg gaat, onze welgemeende excuses hiervoor. Wij geven aan dat wij ieder aangemaakt contactformulier binnen 48uur proberen te beantwoorden. De klant heeft deze zelf niet ingevuld, maar heeft netjes binnen 24 uur bericht gehad van mijn collega's, zichtbaar in de bijlages van dit bericht.Toolnation heeft helaas een vertraging gemerkt met het uitleveren van deze niet voorradige producten, vanuit de leverancier.Juist daarom staat er bij deze levertijden duidelijk bij ieder niet voorradig product aangegeven dat dit een verwachting is. Dit is mogelijk om uit te lopen, en zo'n 85% is nog altijd, in deze gekke tijd, ruim op tijd.Excuses nogmaals voor de vertraging, maar hierbij de track and trace van deze klant ook: 1ZEV18476893947235Mochten er nog vragen zijn, verneem ik het graag.-----Met vriendelijke groet,GuyMedewerker KlantenserviceElke werkdag beschikbaar tussen 08.00 en 17.00Adres: Aziëlaan 8 6199AG Maastricht Airport NL(géén bezoekadres)Tel: 085 237 15 00 (Customer support)Contact:KlantenserviceWeb:www.toolnation.nlVan: klachten@test-aankoop.beAan: Klantenservice NL Toolnation Datum: 09 sep 15:45Onderwerp: levering communcatie‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This email was scanned by Biefender rbn_cnv=ddb169b7-21da-4d3d-88b4-a9ed74bcfbf8

S. V.

Naar: Toolnation

10/09/2024

Beste Guy, Uw antwoorden die u en toolnation enige "verschoning" proberen te brengen mbt de communicatie dateren van 10 en 11 september. Mijn klacht is ingediend op 9 september en mijn relaas gaat over de periode van de dag bestelling tot aan deze 9de september. Een individuele klant heeft niets aan "85%"... Het hoodprobleem tussen dag van bestelling en 9 september was communicatie. Bovendien is er in ons telefonisch gesprek van 9 september duidelijk geworden dat het voor toolnation moeilijker geworden is om klantenservice hoog te houden aangezien er me verteld is dat het interne niet meer mogelijk is om levernaciers aan toolnation zelf op te bellen en zo door direct communicatie zulke problemen doortastender te kunnen aanpakken. Ik heb het vergeleken met naar deolympische spelen gaan op "krukken". We waren het er over eens dat Toolnation op die manier een intern bedrijfscontinuiteitsprobleem heeft dat raakt op een van haar kernwaarden: klanttevredenheid. Het is aan toolnation natuurlijk om dit ernstig te nemen en ook werkelijk intern gevolg aan te geven of verder het hoofd in het zand blijven steken middels, gedateerde argumenten, irrelvante statistieken, een vleugje mist, wat afleiding of zelfs een poging tot "individualisering" en "marginbalisering" van het probleem. Aan mij en aan ons als klanten om daar dan akte van te nemen en aan toolnation om zijn/haar evolutie van marktpositie ervan te laten ondergaan. Good luck there. ps. Als u echt wil kan ik een poging ondernemen naar een zeer doeltreffende tekst die u naar een klant als mij had kunnen sturen en die echt op veel begrip had kunnen rekenen. Free consultancy van een ervaringsdeskundige. How is that for an offer?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform