Goedemiddag samen,Deze bestelling is inmiddels vandaag verzonden met UPS.Klant is hier vandaag schriftelijk over geïnformeerd door een collega die het ging uitzoeken voor de klant.Toolnation is gewoon telefonisch bereikbaar gedurende de openingsuren, en ook daarbuiten via onze contactpagoina via het contactformulier.Als het de klant niet snel genoeg gaat, onze welgemeende excuses hiervoor. Wij geven aan dat wij ieder aangemaakt contactformulier binnen 48uur proberen te beantwoorden. De klant heeft deze zelf niet ingevuld, maar heeft netjes binnen 24 uur bericht gehad van mijn collega's, zichtbaar in de bijlages van dit bericht.Toolnation heeft helaas een vertraging gemerkt met het uitleveren van deze niet voorradige producten, vanuit de leverancier.Juist daarom staat er bij deze levertijden duidelijk bij ieder niet voorradig product aangegeven dat dit een verwachting is. Dit is mogelijk om uit te lopen, en zo'n 85% is nog altijd, in deze gekke tijd, ruim op tijd.Excuses nogmaals voor de vertraging, maar hierbij de track and trace van deze klant ook: 1ZEV18476893947235Mochten er nog vragen zijn, verneem ik het graag.-----Met vriendelijke groet,GuyMedewerker KlantenserviceElke werkdag beschikbaar tussen 08.00 en 17.00Adres: Aziëlaan 8 6199AG Maastricht Airport NL(géén bezoekadres)Tel: 085 237 15 00 (Customer support)Contact:KlantenserviceWeb:www.toolnation.nlVan: klachten@test-aankoop.beAan: Klantenservice NL Toolnation Datum: 09 sep 15:45Onderwerp: levering communcatie
This email was scanned by Biefender rbn_cnv=ddb169b7-21da-4d3d-88b4-a9ed74bcfbf8