Meest recente klachten

D. M.
14/08/2024

Geen retour betaling

Beste, ik heb begin mei 2024 een refurbished Dell Latitude 5580 laptop online via Telcomweb.eu aangekocht. Zie in bijlage factuur dd. 10/05/2024 ten bedrage van 194,5€ . Aangezien de laptop een Qwerty toetsenbord had, heb ik hem geretourneerd. Ik kreeg een mail van Telecomweb waarbij men oa het volgende schreef : " De geleverde laptop heeft een QWERTY-toetsenbord indeling en u wilde in plaats daarvan AZERTY. Omdat we momenteel geen laptops met een AZERTY-toetsenbord op voorraad hebben, willen we u graag tegemoetkomen. Als blijk van waardering voor uw begrip, ontvangt u een tegoed ter waarde van € 245,00. U kunt dit tegoed gebruiken om andere producten uit onze webshop te bestellen. Dit tegoed is onbeperkt geldig en mag ook in delen voor alle artikelen op onze website gebruikt worden. Zodra u een bestelling wilt plaatsen kunt u telefonisch of via de mail contact met ons opnemen en vermelden dat u uw tegoed wilt inwisselen en vermeld het ordernummer 81031. " Omdat ik dringend een laptop nodig had heb ik gevraagd om het aankoopbedrag op mijn rekeningnummer te willen storten. Na meerdere mails waarbij men telkens beloofde om het nodige te doen heb ik nog altijd niks ontvangen. Alvast bedankt om het nodige te willen doen! Vriendelijke groeten, D.M. PS : er is een mailverkeer ter zake dat ze gemakkelijk kunnen nagaan.

Opgelost
G. J.
27/03/2024

Problemen met terugbetaling

Beste, ik bestelde een laptop bij telecomweb.eu. Na het ontvangen van deze laptop wilde ik deze klaarmaken voor gebruik, maar toen zag ik al snel dat deze geen verbinding kon maken met het internet. Hierover heb ik ze dan ook gemaild en kreeg ik een bestand terug gemaild. Deze bestand zou mijn problemen moeten oplossen hebben ze gezegd. Na het installeren van dit bestand bleek al snel dat het niet ging helpen. Ik heb dan ook terug contact opgenomen en dan zijn we tot een overeenkomst gekomen dat ik de laptop op retour zou sturen en ze mij terug gingen betalen. Deze laptop heb ik dan ook vorige week vrijdag 22 maart terug opgestuurd, maar tot op heden heb ik nogsteeds geen terugbetaling ontvangen. Deze laptop is op dinsdag 26 maart 2024 dan ook geleverd bij hun. Diezelfde dag heb ik contact proberen te nemen maar zonder succes. Vandaag heb ik in de ochtend een 2de poging gewaagd om contact op te nemen, weer zonder succes. Heb ook al een klacht ingediend bij PayPal. Moest u meer informatie nodig hebben, screens van mails, screen van de track & trace van DHL mag u altijd contact opnemen.

Afgesloten
P. D.
13/03/2024

product wordt niet verzonden

Op 3 maart een laptop besteld bij telecomweb.eu en betaald via paypal. Ik kreeg direct een factuur ervan in mijn mails. Na enkele dagen zond ik een mail met de vraag waarom ik geen track and trace code kreeg. Omdat ik niet direct antwoord kreeg daarop heb ik dan gebeld en ze vertelde me dat het heel druk was en daardoor was er vertraging maar ze gingen het ten laatste op 7 of 8 maart verzenden. Op 7 maart kreeg ik dan een track and trace code van DHL maar de status bleef daar staan op 'pakket nog te ontvangen of verwerken'. Deze week dan terug gebeld en nu lag de schuld volgens hun bij DHL maar ze zouden een andere laptop opnieuw verzenden met een nieuwe track and trace code. De dag erna kreeg ik inderdaad een nieuwe track and trace code maar ook daar bleef de status staan op 'pakket nog te ontvangen of verwerken'. Dan heb ik maar contact genomen met DHL en daar zeggen ze dat er al 2 keer een 'label' aangemaakt werd maar er werd telkens geen pakket binnen gebracht bij DHL. Op internet lees ik op bepaalde review sites ook heel slechte reviews over dit bedrijf maar op hun eigen website hebben ze een logo staan van kiyoh en daar hebben ze raar genoeg wel goede reviews. Ik wil gewoon de laptop ontvangen dat ik besteld heb maar ondertussen zie ik dat deze verwijderd werd van hun site dus ik betwijfel zelfs of ze die nog hebben.

Opgelost
E. V.
9/07/2019

Problemen met terugbetaling

Goeie avond,Mijn vriend en ik bestelden op 16 december 2018 een telefoon samsung B2100. Nadat deze telefoon werd geleverd op 16 januari 2019 (na heel wat leveringsproblemen en weken vertraging), merkten we op dat hij al reeds gebruikt was (er stonden pornografische foto's en voetballogo's op.) We besloten deze telefoon terug te sturen en wouden geen andere telefoon in de plaats. We vroegen ons geld terug (€ 114,95) op 27/02/2019. We wouden het veel vroeger terugsturen (zie bijlagen foto's) maar kregen nooit de juiste info om ons pakket te kunnen versturen. Uiteindelijk vertelden ze ons dan ook dat ze geen verzendlabels konden verkrijgen dus moesten wij de zending betalen, zij zouden dan dat geld terugstorten (13,05 euro). Nu wachtten wij al zeer lang op die 128 euro. In mei stuurden ze ons een mail waarin stond Het toestel is bij ons aangekomen en er stond ook in dat ze ons een vervangtelefoon wouden toesturen, maar dat wouden wij niet. Op hun website vermelden ze duidelijk dat ze bij ontevredenheid het bedrag terugstorten. We vroegen dit dat ook aan maar krijgen sindsdien geen of weinig antwoord. Nu sturen we regelmatig een herrineringsmail naar hen met de vraag om ons geld terug te stortten. Bij deze mail zit bewijs van verzending, met onze gegevens en dergerlijke. We wachten al zeer lang op deze terugbetaling. Kunnen jullie ons helpen aub? Met vriendelijke groetenEmmylou en Maarten

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform