Terug

Geen retour betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

D. M.

Naar: telecomweb.eu

14/08/2024

Beste, ik heb begin mei 2024 een refurbished Dell Latitude 5580 laptop online via Telcomweb.eu aangekocht. Zie in bijlage factuur dd. 10/05/2024 ten bedrage van 194,5€ . Aangezien de laptop een Qwerty toetsenbord had, heb ik hem geretourneerd. Ik kreeg een mail van Telecomweb waarbij men oa het volgende schreef : " De geleverde laptop heeft een QWERTY-toetsenbord indeling en u wilde in plaats daarvan AZERTY. Omdat we momenteel geen laptops met een AZERTY-toetsenbord op voorraad hebben, willen we u graag tegemoetkomen. Als blijk van waardering voor uw begrip, ontvangt u een tegoed ter waarde van € 245,00. U kunt dit tegoed gebruiken om andere producten uit onze webshop te bestellen. Dit tegoed is onbeperkt geldig en mag ook in delen voor alle artikelen op onze website gebruikt worden. Zodra u een bestelling wilt plaatsen kunt u telefonisch of via de mail contact met ons opnemen en vermelden dat u uw tegoed wilt inwisselen en vermeld het ordernummer 81031. " Omdat ik dringend een laptop nodig had heb ik gevraagd om het aankoopbedrag op mijn rekeningnummer te willen storten. Na meerdere mails waarbij men telkens beloofde om het nodige te doen heb ik nog altijd niks ontvangen. Alvast bedankt om het nodige te willen doen! Vriendelijke groeten, D.M. PS : er is een mailverkeer ter zake dat ze gemakkelijk kunnen nagaan.

Berichten (1)

telecomweb.eu

Naar: D. M.

16/08/2024

Beste,Dank voor uw bericht. We hebben betrokken klant gisteren onderstaand bericht gestuurd.Tevens is het bedrag gecrediteerd naar de MasterCard rekening van klant.Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren bij de verwerking van uw retour en de afhandeling door onze administratie. Helaas is er een miscommunicatie geweest tussen verschillende afdelingen binnen ons bedrijf, gecombineerd met de beperkte bezetting tijdens de vakantieperiode, wat heeft geleid tot de vertraging.We zorgen ervoor dat het bedrag van € 194,50 vandaag nog wordt gecrediteerd en terugbetaald op uw MasterCard rekening.We zouden het zeer op prijs stellen als u uw klacht op test.aankoop.be zou willen verwijderen zodra u de terugbetaling heeft ontvangen.Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank u voor uw begrip.Met vriendelijke groet,Wendela VonkTelecomwebDe Finnen 2NL-9001 XW GrouContact klantenservice: +31 (0)566 62 0022e. klantensevcice@telecomweb.euurl: www.telecomweb.euThe contents of this email and any attachments are confidential. It is intended for the named recipient(s) only. If you have received this email in error please notify the system manager or the sender immediately and do not disclose the contents to any one or make copies.Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be namens klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.beVerzonden: woensdag 14 augustus 2024 17:15Aan: Telecomweb.eu (Klantenservice) klantenservice@telecomweb.euOnderwerp: Geen retour betaling ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform