Goeie avond,Mijn vriend en ik bestelden op 16 december 2018 een telefoon samsung B2100. Nadat deze telefoon werd geleverd op 16 januari 2019 (na heel wat leveringsproblemen en weken vertraging), merkten we op dat hij al reeds gebruikt was (er stonden pornografische foto's en voetballogo's op.) We besloten deze telefoon terug te sturen en wouden geen andere telefoon in de plaats. We vroegen ons geld terug (€ 114,95) op 27/02/2019. We wouden het veel vroeger terugsturen (zie bijlagen foto's) maar kregen nooit de juiste info om ons pakket te kunnen versturen. Uiteindelijk vertelden ze ons dan ook dat ze geen verzendlabels konden verkrijgen dus moesten wij de zending betalen, zij zouden dan dat geld terugstorten (13,05 euro). Nu wachtten wij al zeer lang op die 128 euro. In mei stuurden ze ons een mail waarin stond Het toestel is bij ons aangekomen en er stond ook in dat ze ons een vervangtelefoon wouden toesturen, maar dat wouden wij niet. Op hun website vermelden ze duidelijk dat ze bij ontevredenheid het bedrag terugstorten. We vroegen dit dat ook aan maar krijgen sindsdien geen of weinig antwoord. Nu sturen we regelmatig een herrineringsmail naar hen met de vraag om ons geld terug te stortten. Bij deze mail zit bewijs van verzending, met onze gegevens en dergerlijke. We wachten al zeer lang op deze terugbetaling. Kunnen jullie ons helpen aub? Met vriendelijke groetenEmmylou en Maarten