Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. J.

Naar: telecomweb.eu

27/03/2024

Beste, ik bestelde een laptop bij telecomweb.eu. Na het ontvangen van deze laptop wilde ik deze klaarmaken voor gebruik, maar toen zag ik al snel dat deze geen verbinding kon maken met het internet. Hierover heb ik ze dan ook gemaild en kreeg ik een bestand terug gemaild. Deze bestand zou mijn problemen moeten oplossen hebben ze gezegd. Na het installeren van dit bestand bleek al snel dat het niet ging helpen. Ik heb dan ook terug contact opgenomen en dan zijn we tot een overeenkomst gekomen dat ik de laptop op retour zou sturen en ze mij terug gingen betalen. Deze laptop heb ik dan ook vorige week vrijdag 22 maart terug opgestuurd, maar tot op heden heb ik nogsteeds geen terugbetaling ontvangen. Deze laptop is op dinsdag 26 maart 2024 dan ook geleverd bij hun. Diezelfde dag heb ik contact proberen te nemen maar zonder succes. Vandaag heb ik in de ochtend een 2de poging gewaagd om contact op te nemen, weer zonder succes. Heb ook al een klacht ingediend bij PayPal. Moest u meer informatie nodig hebben, screens van mails, screen van de track & trace van DHL mag u altijd contact opnemen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform