Meest recente klachten

L. F.
19/08/2025

Klacht – slechte ervaring met 2 Social Deal vouchers voor Taquería (18/08/2025 – 19:30u)

Op 18 augustus 2025 om 19u30 hebben wij met twee vouchers gekocht via Social Deal gegeten in de Taquería. Helaas was de ervaring bijzonder slecht en absoluut niet in verhouding tot wat wij gekocht hadden. De problemen: Bij aankomst kregen wij enkel drankjes. Daarna kwam er gedurende lange tijd niemand om onze bestelling op te nemen. Omdat we dachten dat het via QR moest gebeuren, bestelden we via de QR-code op de tafel. Later werden we hier zelfs op aangesproken door het personeel. Tijdens de avond werd onze bestelling meerdere keren opnieuw opgenomen, omdat men niet meer wist wat we besteld hadden. Van de twee voorgerechten kregen we er maar één. Het tweede moesten we opnieuw vragen. De taco’s kwamen na meer dan 30 minuten, koud en smakeloos. Het dessert (churros met chocolade) werd ondanks herhaaldelijke vragen nooit geserveerd. Omstreeks 21u30 hadden we nog steeds niet het volledige menu gehad. Uiteindelijk zijn we zelf opgestaan, hebben de extra drankjes betaald en zijn vertrokken. Het enige wat we kregen was een flauw “sorry”. Kortom: wij hebben betaald voor twee volledige menu’s (totaal €45,90) die nooit geleverd zijn. Dit is misleiding en een zware tekortkoming van de aanbieder. Ik vraag Test Aankoop om mijn dossier te behandelen en te bemiddelen voor een volledige terugbetaling van de twee vouchers en een formele verontschuldiging. Met vriendelijke groeten, Laila

In behandeling
N. T.
7/08/2025

Terugbetaling OP BANKREKENINGNUMMER!

Dag Ik heb mij de eerste x een voucher aangekocht bij social deal , Onbeperkte laserbehandelingen voor 1 jaar bij NoBelle . De eerste afspraak heeft plaatsgevonden, waarbij de voucher verzilverd is, Na de afspraak heb ik gemaild met de vraag of de behandeling niet vroeger kon ingepland worden ipv pas binnen 2 maanden. De reactie van NoBelle was uiterst onbeschoft en werd uitgemaakt voor respectloos vanwege mijn vraag. Ze deelde mee in haar tirannie dat het maar om 6 behandelingen gaat. Mijn reactie daarop was dat de voucher overduidelijk onbeperkt zegt en er geen kleine lettertjes zijn. Tot slot beslist NoBelle dat ik niet welkom ben in haar salon. Ik ben mijn centen kwijt en kreeg ze ook NIET terug. (Heb ook gezwegen over de amper 10minuten dat er gespendeerd zijn aan de XL ZONE van 149€ , VOLLEDIGE BENEN) (Er is ook GEEN resultaat geweest) Ik ben 149€ kwijt. Na heel veel klachten en overenweer gemail heb ik in 2 x met moeite 60€ terug gekregen, Totaal van 130€ staat nu als TEGOED op social deal. Dit is ook NIET het bedrag dat ik terug wil / verdien. Ik wil die centen terug op mijn bankrekeningnummer aangezien ik echt NOOIT nog in deze commerce zal trappen. Social deal weigerd de centen terug te storten. Het is NIET mijn schuld dat de handelaar beslist de voucher te verzilveren en het daar verder bij te laten. Ik hoef daar geen 149€ voor kwijt te zijn. Dit is echt pure oplichterij. Ik wil die centen terug op mijn bankrekeningnummer Ze geven u garanties die niet waar zijn. Ze houd 19€ in omdat er een behandeling heeft plaatsgevonden... 149€ gedeeld door onbeperkt voor 1 jaar is gelijk aan 19€ ??? Waar staat dat geschreven ? Ik laat het hier niet bij de handelaar is hierbij in fout , ik hoef daar niet de dupe van te zijn

In behandeling
S. B.
16/06/2024

Misleidende reclame

We hebben 4 vouchers gekocht om een dagje te gaan kajakken. Deze zijn tot eind juni geldig, op woensdag of in het weekend. Gezien de weersomstandigheden de laatste weken hadden we besloten deze tickets om te ruilen voor een andere deal. Dit wordt dan ook gepromoot op hun site "Kopen zonder zorgen" waar duidelijk vermeld staat dat je gedurende de hele geldigheidsduur van de deal kan omboeken. Dit was ook de reden dat we deze tickets ruim op tijd hadden gekocht. Via WhatsApp krijg ik nu enkel de melding dat mijn 14 dagen herroepingstijd voorbij zijn en dat er enkel kan omgeruild worden in zeer uitzonderlijke gevallen. Dit is niet wat er op de site staat en dit is dus duidelijk misleidende reclame!

Afgesloten
M. D.
3/05/2024

Niet geldig voucher

Beste, Op 3/3 kocht ik via Social Deal een voucher voor 6 sessies voor EMS.Ik maakte een afspraak met de schoonheidsspecialiste op 4/3.Het is de eerste keer dat ik via dit platform iets koop. Blijkbaar moet je die voucher ook verzilveren vóór 1/4. Niemand die me daar heeft aan herinnerd of heeft op gewezen. Toen de schoonheidsspecialiste erom vroeg, was die code al verdwenen op de app.Na contact met Social deal zelf kreeg ik de code opnieuw en hangt het af van de goede wil van de schoonheidsspecialiste. De dame in kwestie had er geen probleem mee. Maar ze krijgt van Social deal niet haar centen die ik heb betaald. Dit kan toch niet?199,- euro kwijt, maar social deal steekt dit gewoon “in zijn zakken”NOOIT koop ik nog iets via deze website! Ik heb de nodige screenshots als bewijs, maar van Social deal uit krijgen we niks….Niet oké voor mij! Wat een onvriendelijke klantenservice!

Opgelost
M. H.
10/04/2024

Problemen met terugbetaling voucher - niet mogelijk om verblijf te boeken tijdens geldigheid voucher

Beste, Ik had een voucher voor hotel Bero - Voucher HVPGKN/332 - toen ik heb proberen te boeken op 30/03/2024 waren er echter geen beschikbaarheden om te boeken via Socialdeal. het hotel had beschikbaarheid via booking.com of via eigen website voor kamers, maar niet via socialdeal. Ik heb uiteindelijk deze voucher niet kunnen gebruiken. Ik heb daarna socialdeal bereikt, en ze vertelden mij dat het niet mogelijk is om deze deal terug te betalen, met het argument dat ik tijdens de periode van aankoop genoeg tijd en mogelijkheid heb gehad om een boeking te maken... Ik vind dit schandalig - dit is geen ethische manier van zakendoen.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform