Op 18 augustus 2025 om 19u30 hebben wij met twee vouchers gekocht via Social Deal gegeten in de Taquería. Helaas was de ervaring bijzonder slecht en absoluut niet in verhouding tot wat wij gekocht hadden.
De problemen:
Bij aankomst kregen wij enkel drankjes. Daarna kwam er gedurende lange tijd niemand om onze bestelling op te nemen. Omdat we dachten dat het via QR moest gebeuren, bestelden we via de QR-code op de tafel. Later werden we hier zelfs op aangesproken door het personeel.
Tijdens de avond werd onze bestelling meerdere keren opnieuw opgenomen, omdat men niet meer wist wat we besteld hadden.
Van de twee voorgerechten kregen we er maar één. Het tweede moesten we opnieuw vragen.
De taco’s kwamen na meer dan 30 minuten, koud en smakeloos.
Het dessert (churros met chocolade) werd ondanks herhaaldelijke vragen nooit geserveerd.
Omstreeks 21u30 hadden we nog steeds niet het volledige menu gehad. Uiteindelijk zijn we zelf opgestaan, hebben de extra drankjes betaald en zijn vertrokken. Het enige wat we kregen was een flauw “sorry”.
Kortom: wij hebben betaald voor twee volledige menu’s (totaal €45,90) die nooit geleverd zijn. Dit is misleiding en een zware tekortkoming van de aanbieder.
Ik vraag Test Aankoop om mijn dossier te behandelen en te bemiddelen voor een volledige terugbetaling van de twee vouchers en een formele verontschuldiging.
Met vriendelijke groeten,
Laila