Meest recente klachten

R. H.
1/09/2025

dienstverlening

Dit is de brief die ik gestuurd heb naar de klantendienst Q-park Geachte, Betreft : mijn ervaring met Q-park Astridplein Antwerpen 1. Ik heb slechte ervaring met meerdere Q-parkings. Het is mij al verschillende malen overkomen dat ik geen QR-code krijg op mijn app zodat ik niet meer terug in de parking kan om mijn wagen op te halen. Daarom heb ik mijn account verwijderd (dacht ik). Dinsdag 26/8 rijd ik de parking Astridplein binnen en gaat de slagboom automatisch open zodat ik geen ticket kan nemen. Gezien ik vermoed dat mijn account dus niet weg is, installeer ik terug de app en probeer in te loggen maar dat lukt niet meer. Ik klik dan op ‘Paswoord vergeten’. Ik heb dit 3 maal gedaan met 2 verschillende apparaten maar tot vandaag (bijna 1 week ) nog geen reactie gekregen. Dus kon ik geen QR-code krijgen om mijn auto te gaan ophalen op 29/8. Ik moet dus wachten tot een andere persoon de parking inging om samen binnen te glippen om mijn auto op te halen. Kunnen jullie zorgen dat de automatische nummerplaatherkenning voor mijn wagens stopt zodat ik terug gewoon een ticket kan nemen bij het binnenrijden van de parking? Mercedes GLE 2 DEE 459 Citroen C4 2 CJD 953 2. Toen ik op 26/8 de parking probeer te verlaten na het parkeren van mijn wagen, kom ik vast te zitten in de lift. Dit kan natuurlijk gebeuren. Ik druk herhaaldelijk op de alarmknop. Dit geeft een afschuwelijk geluid maar geen enkele reactie. Ik druk herhaaldelijk op de knop voor telefonisch contact. Ik kreeg telkens een andere stem te horen maar het was voor mij niet uit te maken welke taal ze spraken omwille van de erbarmelijke staat van de luidspreker : Nederlands, Frans, Engels of iets anders. Ik bel dan naar alle nummers die ik terugvind in de lift. Uiteindelijk kom ik terecht bij een vriendelijke persoon die mij dan correct doorverwijst naar de juiste afdeling. Zij zullen een technieker sturen die over 30min ter plaatse zal zijn. Gelukkig duwt iemand op een andere verdieping op de knop en komt de lift terug in beweging.

In behandeling
L. V.
3/07/2024

Toegankelijkheid parking, Bereikbaarheid diensten, Facturatie

Geachte mevrouw/heer, Op 27 februari mailde ik voor het eerst naar uw diensten i.v.m. het toegankelijkheidsprobleem van parking Julianus. Beide liften naar de parking zijn defect en mijn moeder wandelt met een rollator. Op 28 maart liet u mij weten dat het abonnement bevroren werd vanaf 10/03 en dat het verschil zou worden vereffend met een creditnota. Op 18/03 werd immers de periode van 1/04 t/m 30/06 al betaald. Ik stel echter vast dat op 17 maart toch weer een factuur gestuurd is voor de komende 3 maanden en er helemaal geen sprake is van een creditnota. De liften waren bij onze laatste controle op 23/06 ook nog steeds niet hersteld. Naast het aanhoudende ongemak voor een minder mobiele senior om de auto niet binnen bereik te hebben, leid dit nu weer tot het ophelderen van een facturatieprobleem. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 5 juli het facturatieprobleem uit te zoeken, op te lossen en door te geven aan de juiste dienst binnen uw bedrijf zodat er geen sprake meer zal zijn van herinneringen (en ev. aanmaningen). Daarnaast verwachten we ook duidelijkheid over de te verwachten datum waarop de liften hersteld zullen zijn en de parking dus weer toegankelijk voor mindermobielen. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Mailverkeer met Q-park - Herinnering laatste factuur - Laatste factuur

Afgesloten
A. H.
15/04/2024

fraude parkeergeld

Ik mag via mijn werk met een firmawagen rijden privé en werk gerelateerd. Tijdens het voorjaar 2023 heb ik met een firmawagen (shortlease via Hertz) gereden die eind juni niet meer onder mijn vruchtgebruik kwam te vallen. Toen ben ik met een andere firmawagen (lease via Arval) gaan rijden. Tussen Augustus en Oktober 2023 is er toen een andere (anonieme) persoon geweest die gebruik gemaakt heeft van die initiële firmawagen (via Hertz moet dat geweest zijn). Daarmee heeft deze persoon redelijk wat kosten gemaakt in parkings in Brussel bij Easypark / parkmobile / q-park waar ik überhaupt nooit kom. Die kosten worden in mijn schoot geworpen omdat die nummerplaat blijkbaar nog in mijn account stond via die parking (Easypark, formerly Parkmobile). Het betreft hier een kost van rond de 1.000EUR. Ik heb op papier staan dat ik niet aansprakelijk gehouden zou moeten worden voor die kosten aangezien ik niet meer met die wagen reed. Ik loop bij elke relevante organisatie, de politie, FOD, ... tegen een muur, kan niet aan de gegevens van de respectievelijke persoon komen (GDPR) en er is een incasso-bureau ingeschakeld om de rest van de som op te eisen. Er zijn reeds twee maal bedragen van mijn bankrekening gehaald – automatisch. Dit alles staat op papier en ik heb overal bewijs van.Ik heb bij elke organisatie in het verhaal aangeklopt voor een oplossing maar Hertz kan mij niet helpen, Arval kan mij niet helpen, Easypark wil mij niet helpen. COEO-incasso kan mij niet helpen. Graag richt ik mij tot jullie.Alvast hartelijk dank.Met vriendelijke groetenArnold H.

Opgelost
H. H.
27/11/2023

ongeldige rekening

Er is een betaling afgehouden van mijn rekening via easypark van 16 euro. Het tijdstip dat daar aangegeven is was ik op het werk in St.truiden, van 9.00 tot 18.00 . Ik denk dat daar een vergissing is gemaakt.Ik mag de camerabeelden niet zonder de politie.Deze info heb ik reeds gemaild naar Q-park en Easypark (app die de rekening heeft afgehouden)

Opgelost
B. B.
1/10/2023

Boeking niet doorgegaan

GeachteOp zaterdag 23/9/2023 ging ik naar voetbalwedstrijd in Stade du Pays te Charleroi. Op aanraden van vrienden boekte ik via Q-Park een parkeerplaats in de nabijheid van het stadion Q-Park, Bld Zoë Drion, van 15U30 tem 19u..Deze parkeerplaats betaalde ik online: 6,4 euro. Als bewijs ontving ik een code voor de slagboom en een betalingsbewijs in mijn mailbox.Die zaterdag kwamen wij met 2 auto's en bleek er een rij van 5 auto's te staan wachten voor de inrit van de parking: deze was afgezet met een nadar en bij navraag bleek de parking reeds om 15u50 VOLZET te zijn.Wij hebben onze auto ong 1,5 km verder moeten parkeren, gevolg:- onveilige zone- 25 min te laat op de wedstrijd.Ik heb deze klacht + verzoek tot terugbetaling doorgestuurd naar het service-center van Q-Park maar volgens hen (en de parkeerwachter) was er geen probleem en konden wij gemakkelijk geparkeerd hebben......Ik heb 1 fout gemaakt: ik moest een foto van de nadar en de wachtende rij auto's gemaakt hebben maar wij stonden op de rijweg, dus we moesten zo snel mogelijk weg van die parking...Voor een bedrag van 6,4 euro zal ik zeker niet gaan liegen/bedriegen.Principe is principe: als ik bestel en op voorhand betaal, dan heb ik recht op de service/parkeerplaats!!!!!

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform