Geachte mevrouw/heer,
Op 27 februari mailde ik voor het eerst naar uw diensten i.v.m. het toegankelijkheidsprobleem van parking Julianus. Beide liften naar de parking zijn defect en mijn moeder wandelt met een rollator. Op 28 maart liet u mij weten dat het abonnement bevroren werd vanaf 10/03 en dat het verschil zou worden vereffend met een creditnota. Op 18/03 werd immers de periode van 1/04 t/m 30/06 al betaald.
Ik stel echter vast dat op 17 maart toch weer een factuur gestuurd is voor de komende 3 maanden en er helemaal geen sprake is van een creditnota. De liften waren bij onze laatste controle op 23/06 ook nog steeds niet hersteld.
Naast het aanhoudende ongemak voor een minder mobiele senior om de auto niet binnen bereik te hebben, leid dit nu weer tot het ophelderen van een facturatieprobleem.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 5 juli het facturatieprobleem uit te zoeken, op te lossen en door te geven aan de juiste dienst binnen uw bedrijf zodat er geen sprake meer zal zijn van herinneringen (en ev. aanmaningen).
Daarnaast verwachten we ook duidelijkheid over de te verwachten datum waarop de liften hersteld zullen zijn en de parking dus weer toegankelijk voor mindermobielen.
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- Mailverkeer met Q-park
- Herinnering laatste factuur
- Laatste factuur