Bedankt voor de geleverde inspanningen.Het contact hebben met elkaar is inderdaad geen probleem.De vraag of ik terug de badge mag gebruiken ipv de nummerplaatherkenning is het grote probleem. Er wordt nergens vermeld dat wanneer je een nummerplaat registreert, je niet meer met de badge binnen kan. Er wordt bovendien ook nergens vermeld dat je uw nummerplaat niet meer kan wissen. Die lijkt mij een ontzettend gebrek aan informatie waar de klantendienst natuurlijk niets kan aandoen, dat weet ik ook wel.Mijn vraag was dan ook niet om meer met elkaar in contact te komen. Mijn vraag is, wis aub al mijn nummerplaten, en activeer terug mijn badje zoals overeengekomen in ons contract 2,5 jaar geleden.Wat de parkingverantwoordelijke daarmee te maken heeft, is mij ook een raadsel. Ik wil binnenrijden met een badge, die ik van jullie gekregen heb, niet met de nummerplaatherkenning die voor mijn wagen duidelijk niet werkt. De parkingverantwoordelijke heeft duidelijk een wagen waarmee de nummerplaatherkenning wel werkt, de mijne dus niet.Overigens ben ik een heel tevreden klant van Q-park en ben ik altijd correct geholpen door jullie, dat wil ik ook nog eens benadrukken.