Terug

Nummerplaatherkenning ondergronde parking Zuiderpoort Gent

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. G.

Naar: Q-PARK BELGIUM

09/12/2019

BesteReeds 3 jaar ben ik een trouwe klant van Q-park Zuiderpoort te Gent. Deze parking werkt met een badge-systeem. Echter, sinds enkele maanden werkt de parking OOK met een nummerplaatherkenning. Ik kreeg daarover een brief om mijn nummerplaat te registreren. Sinds het begin van dat systeem werkt dat systeem ontzettend slecht op mijn auto. Ik sta meer aan te bellen aan de slagboom omdat hij mijn nummerplaat niet herkent. Dus ik besloot op de klantendienst te contacteren en het probleem voor te leggen. Zij wijzen mij elke keer de deur met de melding 'dat er een nieuwe software update is en het nu beter moet werken'. Ik vroeg ook telkens waarom mijn badge niet meer werkt. Na lang zagen daarover, zeiden ze mij dat het de nummerplaatherkenning is OF de badge is die werkt. Je kan dus niet een nummerplaat registreren en ook nog met de badge werken. (Dit staat nergens te lezen, zowel niet in de begeleidende brief als op het internet). Maar goed, ik stel hen dus voor om al mijn nummerplaten uit het systeem te verwijderen, zodat ik terug mijn badge kan gebruiken.Maar dat weigeren ze. Elke keer wordt er verwezen dat er geen problemen zijn met de nummerplaatherkenning.Ik vraag hen dus om al mijn nummerplaten te verwijderen uit het systeem. Dit blijk ik zelf niet te kunnen Er is verplicht 1 nummerplaat te registreren, waardoor de badge dus niet meer werkt. Ik geraak dus niet meer binnen in een parking waar ik ongeveer 150 euro per maand voor betaal, en Q-park wil mijn badge, waarvoor ik betaal, niet meer activeren.Alvast bedankt voor alle hulp

Berichten (2)

Q-PARK BELGIUM

Naar: J. G.

10/12/2019

Geachte,Ik heb gisteren nog contact gehad met De Heer Goolaerts en vandaag ook reeds.In bijlage de meest recente mail tussen ons beiden.Ik heb De Heer Goolaerts beloofd hem te informeren zodra ik deze namiddag met de verantwoordelijke van de parking gesproken heb.Met vriendelijke groet - Meilleures salutations,MichelleQ-Park BelgiumCustomer Service AssociateBelgicastraat 3 bus 61930 ZaventemT32 2 711 17 00Einfo@q-park.beIwww.q-park.be-

J. G.

Naar: Q-PARK BELGIUM

10/12/2019

Bedankt voor de geleverde inspanningen.Het contact hebben met elkaar is inderdaad geen probleem.De vraag of ik terug de badge mag gebruiken ipv de nummerplaatherkenning is het grote probleem. Er wordt nergens vermeld dat wanneer je een nummerplaat registreert, je niet meer met de badge binnen kan. Er wordt bovendien ook nergens vermeld dat je uw nummerplaat niet meer kan wissen. Die lijkt mij een ontzettend gebrek aan informatie waar de klantendienst natuurlijk niets kan aandoen, dat weet ik ook wel.Mijn vraag was dan ook niet om meer met elkaar in contact te komen. Mijn vraag is, wis aub al mijn nummerplaten, en activeer terug mijn badje zoals overeengekomen in ons contract 2,5 jaar geleden.Wat de parkingverantwoordelijke daarmee te maken heeft, is mij ook een raadsel. Ik wil binnenrijden met een badge, die ik van jullie gekregen heb, niet met de nummerplaatherkenning die voor mijn wagen duidelijk niet werkt. De parkingverantwoordelijke heeft duidelijk een wagen waarmee de nummerplaatherkenning wel werkt, de mijne dus niet.Overigens ben ik een heel tevreden klant van Q-park en ben ik altijd correct geholpen door jullie, dat wil ik ook nog eens benadrukken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform