Terug

Boeking niet doorgegaan

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: Q-PARK BELGIUM

01/10/2023

GeachteOp zaterdag 23/9/2023 ging ik naar voetbalwedstrijd in Stade du Pays te Charleroi. Op aanraden van vrienden boekte ik via Q-Park een parkeerplaats in de nabijheid van het stadion Q-Park, Bld Zoë Drion, van 15U30 tem 19u..Deze parkeerplaats betaalde ik online: 6,4 euro. Als bewijs ontving ik een code voor de slagboom en een betalingsbewijs in mijn mailbox.Die zaterdag kwamen wij met 2 auto's en bleek er een rij van 5 auto's te staan wachten voor de inrit van de parking: deze was afgezet met een nadar en bij navraag bleek de parking reeds om 15u50 VOLZET te zijn.Wij hebben onze auto ong 1,5 km verder moeten parkeren, gevolg:- onveilige zone- 25 min te laat op de wedstrijd.Ik heb deze klacht + verzoek tot terugbetaling doorgestuurd naar het service-center van Q-Park maar volgens hen (en de parkeerwachter) was er geen probleem en konden wij gemakkelijk geparkeerd hebben......Ik heb 1 fout gemaakt: ik moest een foto van de nadar en de wachtende rij auto's gemaakt hebben maar wij stonden op de rijweg, dus we moesten zo snel mogelijk weg van die parking...Voor een bedrag van 6,4 euro zal ik zeker niet gaan liegen/bedriegen.Principe is principe: als ik bestel en op voorhand betaal, dan heb ik recht op de service/parkeerplaats!!!!!

Berichten (4)

Q-PARK BELGIUM

Naar: B. B.

02/10/2023

Beste klant,Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen. Teneinde er gevolg aan te kunnen geven vragen wij u vriendelijk onderstaand webformulier te willen invullen, vergezeld van de nodige bewijzen. Op die manier kunnen wij u zo spoedig mogelijk van dienst zijn.Wij danken u alvast voor uw medewerking.s:www.q-park.be/nl-be/klantenservice/terugbetalingsverzoek/Met vriendelijke groet - Meilleures salutations,LunaQ-Park BelgiumCustomer Service AssociateBelgicastraat 3 bus 61930 ZaventemEinfo@q-park.beI www.q-park.be

B. B.

Naar: Q-PARK BELGIUM

02/10/2023

GeachteOp 25 september reeds een webformulier ingevuld: in bijlage ziet u mijn vraag en het antwoord daarop.In bijlage vindt u ook mijn factuur terug ivm de online boeking/betaling.

B. B.

Naar: Q-PARK BELGIUM

20/10/2023

GeachteWaarom werd de klacht van de wagen met nummerplaat 1xtf752 WEL goedgekeurd en terugbetaald?Dit was de nummerplaat vd wagen diz samzn met ons een parkingplaats had gereserveerd.....Kynt u dit eens controleren aub?Dank voor een spoedig antwoord

Q-PARK BELGIUM

Naar: B. B.

25/10/2023

Geachte,Wij hebben uw schrijven in goede orde ontvangen.Uw brief heeft dan ook al onze aandacht gekregen.Wij hebben deze ter harte genomen en zijn een intern onderzoek gestart.Bij deze wensen wij u mee te delen dat wij een aanvraag tot terugbetaling hebben ingediend.Wij hopen u hiermede voldoende gea¯nformeerd te hebben, en hopen ten stelligste u in de toekomst nog als klant bij Q-Park te kunnen blijven verwelkomenMet vriendelijke groet - Meilleures salutations,LunaQ-Park BelgiumCustomer Service AssociateBelgicastraat 3 bus 61930 ZaventemEinfo@q-park.beI www.q-park.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform