Meest recente klachten

P. A.
21/08/2024

NewPharma weigert beloofde korting

NewPharma stuurde een email met korting van 10% t.g.v. verjaardag. Enige voorwaarde was binnen 7 dagen. Nu weigeren ze 10% 'omdat ze nooit korting geven op geneesmiddelen'. Maar aangezien hun email dit helemaal niet vermeldt zijn ze die 10% wel degelijk schuldig. Factuur: 202412400797 Bestelnr: 44818741 Bedrag: 201,89 Korting: 12,87 Verwachte korting: 20,19 Nog te ontvangen: 7,31EU Site laat mij betreffende email niet opladen, ik kan hem apart sturen naar waar u wilt.

Opgelost
K. W.
21/07/2023

Factuur betaald op 16/06/2023 en nog altijd in voorbereiding

Beste,Op 16 juni heb ik deze factuur betaald en mijn goederen staan nog steeds in voorbereiding terwijl ik ze nog steeds kan bestellen op de site. Ik heb al meermaals een mail gestuurd maar ik krijg geen respons. Gelieve dit asap op te sturen. Mvg

Opgelost
G. D.
19/06/2023

Probleem met terugbetaling

beste , ik bestelde 10 flessen sanytol bij Newpharma , na een mail van Bpost werd me gemeld dat de levering kapot was gegaan en Newpharma op de hoogte werd gesteld. ik had al betaald. nu beweert newphara dat ze niet kunnen terug betalen op een mastercard. dus heb ik de gewone rekening doorgezonden. nu zeggen ze dat ze nog niet concreet van de vervoerder iets vernomen hebben terwijl ik de mail heb en zij ook alles via de track en trace kunnen zien en Bpost meld me dat Newpharma het wel degelijk weet. ik heb betaald en nooit iets aangekregen. ik heb de chats met hun waarin ze het zelf toegeven en ik heb de bpost mail. toch krijg ik mn geld precies niet terug.

Opgelost
E. M.
23/04/2021

Problemen met retour en terugbetaling

Beste, ik bestelde op 25 maart 2 Dim absorberende slips in maat 40/42. De maat die ik ontvangen heb, stemt niet overeen met de Europese maten. Op jullie website stond niet dat jullie Franse (kleinere) maten hanteren. Vanzelfsprekend zijn de slips te klein.Na contactname met de klantendienst werd er afgesproken dat ik de slips retour mocht sturen en jullie mij zouden terug betalen. Mijn verbazing is groot dat slechts 1 slip werd terugbetaald. 1 doosje had ik geopend om te kunnen inschatten of de kleinere Franse maat zou passen. Het was meteen duidelijk op het zicht dat dit niet het geval zou zijn. Aangezien jullie mij de verkeerde maat geleverd hebben, sta ik erop dat mij het volledige bedrag vergoed wordt. Ik stuurde beide slips immers retour. Alvast bedankt om dit in orde te brengen.Eva

Opgelost
T. D.
18/08/2020

Problemen met bestelling en terugbetaling

Beste, op 30 juli bestelde ik enkele producten en volgde daarbij de procedure voor bestelling en betaling via internet. De betaling werd uitgevoerd, maar ik ontving geen bevestiging. De goederen bleven ook gewoon in het winkelmandje staan alsof ze nog besteld en betaald moesten worden. Omdat dit toch vreemd is, heb ik de klantendienst aangeschreven en mijn betalingsbewijs opgestuurd. Newpharma beweert echter dat ze geen betaling hebben ontvangen, ook al is het bedrag van mijn rekening gegaan en betaald aan Newpharma. Zij zouden het bedrag toch terugstorten. Tot op heden heb ik nog steeds niks ontvangen. Dit is toch een akelige gang van zaken. Hopelijk wordt het euvel snel verholpen.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform