Terug

Problemen met retour en terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. M.

Naar: Newpharma

23/04/2021

Beste, ik bestelde op 25 maart 2 Dim absorberende slips in maat 40/42. De maat die ik ontvangen heb, stemt niet overeen met de Europese maten. Op jullie website stond niet dat jullie Franse (kleinere) maten hanteren. Vanzelfsprekend zijn de slips te klein.Na contactname met de klantendienst werd er afgesproken dat ik de slips retour mocht sturen en jullie mij zouden terug betalen. Mijn verbazing is groot dat slechts 1 slip werd terugbetaald. 1 doosje had ik geopend om te kunnen inschatten of de kleinere Franse maat zou passen. Het was meteen duidelijk op het zicht dat dit niet het geval zou zijn. Aangezien jullie mij de verkeerde maat geleverd hebben, sta ik erop dat mij het volledige bedrag vergoed wordt. Ik stuurde beide slips immers retour. Alvast bedankt om dit in orde te brengen.Eva

Berichten (1)

Newpharma

Naar: E. M.

26/04/2021

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------Shana, 26 apr. 2021 10:47 CESTGeachte Mevrouw, Heer,Bedankt voor uw e-mail.Onze klantendienst heeft contact met de klant opgenomen om de terugbetaling ten bedrage van 17.92Eur uit te voeren.Met vriendelijke groeten,ShanaCustomer Support- Newpharma----------------------------------------------klachtenbox@test-aankoop.be, 23 apr. 2021 12:16 CEST [WV60GZ-PVDX] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [WV60GZ-PVDX]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform