Terug

Probleem met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Newpharma

19/06/2023

beste , ik bestelde 10 flessen sanytol bij Newpharma , na een mail van Bpost werd me gemeld dat de levering kapot was gegaan en Newpharma op de hoogte werd gesteld. ik had al betaald. nu beweert newphara dat ze niet kunnen terug betalen op een mastercard. dus heb ik de gewone rekening doorgezonden. nu zeggen ze dat ze nog niet concreet van de vervoerder iets vernomen hebben terwijl ik de mail heb en zij ook alles via de track en trace kunnen zien en Bpost meld me dat Newpharma het wel degelijk weet. ik heb betaald en nooit iets aangekregen. ik heb de chats met hun waarin ze het zelf toegeven en ik heb de bpost mail. toch krijg ik mn geld precies niet terug.

Berichten (5)

Newpharma

Naar: G. D.

20/06/2023

----------------------------------------------Charlotte, 20 jun 2023 10:54 CESTGeachte Heer DWORNIKOWSKI,Wij danken u voor uw e-mail.Onze excuses voor het ongemak en de vertraging!We hebben een leveringsprobleem op het postkantoor opgemerkt en kunnen bevestigen dat de levering niet kon plaatsvinden.We merken ook op dat je gisteren met onze collega Camille aan de telefoon hebt gesproken en dat ze een verzoek tot terugbetaling heeft kunnen versturen, door je een commercieel gebaar te sturen.Deze terugbetaling moet binnen 5 werkdagen worden ontvangen.Wij blijven tot uw beschikking voor verdere informatie.Met vriendelijke groeten,CharlotteCustomer Care - Newpharma----------------------------------------------klachtenbox@test-aankoop.be, 19 jun 2023 13:36 CEST [V9X4EV-G2N0E] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [V9X4EV-G2N0E]

G. D.

Naar: Newpharma

20/06/2023

er is gezegd dat er 2 keer is geprobeerd het geld terug te storten en dat dat geweigerd werd. nu is het de 3 de keer dat ik dit antwoord krijg dat het er binnen 5 werkdagen opstaat. ben benieuwd of het dan is afgehandeld.

Newpharma

Naar: G. D.

21/06/2023

----------------------------------------------Sophie, 21 jun 2023 17:00 CESTGeachte Heer DWORNIKOWSKI,Wij danken u voor uw bericht.Door een uitzonderlijk technisch probleem hebben wij terugbetaling van uw bestelling niet eerder kunnen uitvoeren en wij bieden u onze excuses hiervoor aan.Wij hebben inderdaad uw IBAN gevraagd omdat wij eerst op de MasterCard opnieuw wilden proberen, en indien het opnieuw niet lukte, (en om u niet langer te laten wachten) konden wij het bedrag rechtstreeks per overschrijving terugbetalen.Nu is het wel gelukt op uw MasterCard. Het totaalbedrag zou nu zichtbaar moeten zijn op uw rekening.Met vriendelijke groeten,SophieCustomer Care - Newpharma----------------------------------------------klachtenbox@test-aankoop.be, 20 jun 2023 12:17 CEST [4VE2LK-495ZY] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [4VE2LK-495ZY]

G. D.

Naar: Newpharma

21/06/2023

Momenteel nog niet maar dan kijken we het even aan

G. D.

Naar: Newpharma

22/06/2023

Mastercard heeft het bedrag terug geboekt. had een geschil ingedient maar. maar bij jullie was de laatste keer dat ik iets besteld heb. Bedankt voor de moeite.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform