Onaanvaardbaar

2 punten Info

Dit bedrijf heeft een slechte score


Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Meest recente klachten

S. H.
30/09/2025

Geen goede service, onbeleefd, niet beantwoorden van mails

Beste, Toen ik bij mobile vikings was in het begin en ik had last met mijn 4G werd er direct geantwoord om mij zogezegd te helpen.. Hier zijn we meer dan 2weken met bezig geweest en nog geen oplossing uit de bus gekomen. Ik ben reeds overgeschakeld naar een andere provider omdat ik gewoon geen oplossing krijg, 500x dezelfde vragen en oplossing die niet werken. Aan de telefoon waren ze ook super onbeleefd en niet echt klantgericht en klantvriendelijk... Ik heb zelf in de verkoop gestaan en een opleiding hiervoor gedaan, als ik zo reageerde tegen een klant in de winkel kon ik mijn boeltje pakken, mijn ontslagbrief meenemen en mocht ik vertrekken. Nu heb ik maandag 29/9 een mail gekregen, hier ook op antwoord... Weer met dezelfde vragen die ik eerder heb gekregen, ik heb hier op geantwoord dat ik ben overgeschakeld en dus hun hulp niet meer nodig was, echter heb ik voor de zoveelste keer gevraagd voor een tegemoetkoming aangezien ik niet de volle pot ga betalen voor een service waar ik misschien maar 20% gebruik van heb kunnen maken, mijn modem viel ook van zelf soms uit, ik heb op plaatsen in mijn huis geen verbinding, ik schakel over op 4G of zelfs gewoon een E. Hiervoor kreeg ik altijd direct antwoord omdat ze mij direct wilde helpen enzovoort... Nu krijg ik geen antwoord. Vreemd ? Het enigste mailtje dat ik krijg is of ik tevreden was van hun hulp en dat ik op een van de onderstaande links moest drukken en feedback kon geven, wat ik ook uiteraard heb gedaan. Ik ben aangesloten bij hun rond 4/9, problemen zijn begonnen voor 17/9. We zijn nu 30/9 en er is gewoon geen oplossing gevonden... Ze vroegen ook of ik ze aan zou raden bij familie en vrienden... Daarop is mijn antwoord heel duidelijk NEEN.

In behandeling
S. H.
29/09/2025

slechte service en klanten dienst

beste, ik en mijn partner zijn klanten bij mobile vinking ik enkel mobiel abbonement en partner mobiel en thuis internet maar zijn helemaal niet tevreden over de service bijde gsm hebben meer geen mobiele netwerk als wel plus vast internet thuis is ook zeer slecht amper wifi ontvangst gaan we verder als 5 stappen van de modem hebben we geen wifi terwijl de instalateur zei dat het huis ideaal is voor wifi. na meerdere malen mailen en bellen werd ons probleem niet opgeslost en na het telefoon gesprek van vrijdag 26/09/2025 voor hier weer over te praten zijn wij zeer onvriendelijk behandelt geweest dit heeft bij ons de druppel gegeven ik ben nu over geschakeld naar proximus mijn probleem uitgelegd daar wisten ze mij te zeggen dat mobile vikings inderdaad hun masten gebruikt maar niet de volledige toegang tot hebben maar vikings zit wel te zeggen wij zitten op proximus dus beste netwerk ook heb ik gevraagd voor mijn partner haar thuis inter net overtezetten naar proximus daar is de verkoper eerlijk geweest en gezegt kijk ik zou het niet doen mits er nog geen fiber ligt en de telefoon lijn dat er ligt is veroudert dus je zou nog wel problemen kunnen onder vinden je bent best bij een telent of base of operator dat met COAX werkt . dit vond ik eerlijk als antwoord waarom zegt mobile vikings ons dit niet of de instalateur ne maar zeggen ideaal gelegen bla bla bla. ook ben ik er niet mee eens dat ik mijn laaste 2 facturen de volle prijs moet betalen want ik betaal de volle prijs voor een dienst dat ik maar voor 40-50% kan gebruiken en mijn partner die het nog erger heeft als ik maar 20% kan gebruiken hebben dit meerdere keren aangemaand van om over de brug te komen met een "geste" dit word volledig genegeerd. ik hoop dat jullie hier in kunnen helpen en ook mensen waarschuwen over hun praktijken MVG Hendrickx Stephen

In behandeling
K. D.
22/09/2025

Viking punten

Beste, Ik ben op 13 juli contract aangegaan bij Frank Energie voor gas en elektriciteit. Zoals bijzonder regelmatig voorvalt heb ik ook voor deze 'aankoop' wederom een claim moeten indienen omdat het systeem niet naar behoren werkt. Ik heb die aankoop gedaan door via jullie site, viking deals, de site van Frank Energie open te klikken en zodoende de 'bestelling' te plaatsen. Zoals u kan zien in de bijlage van de chat van jullie klantendienst is dit ook bij jullie geregistreerd en zoals u kan zien in de bijlage met screenshot van de bevestiging geeft de Viking plugin ook aan dat alles in orde moest zijn. Helaas ontvang ik nu van jullie een mail dat jullie jammer genoeg geen viking punten gaan toekennen en dat er niets mogelijk is omdat jullie sinds 14 augustus niet meer met deze partner samenwerken. Hier kan ik jammer genoeg niet mee akkoord gaan, alles is correct verlopen en ik heb de contracten getekend meer dan een maand vooralleer de samenwerking met Frank is stopgezet door jullie. Buiten het feit dat het bijzonder vervelend is dat ik een groot percentage van de deals moet gaan claimen omdat het systeem niet werkt, ik heb in de laatste maand wederom 5 claims moeten indienen waarvan er ondertussen al 2 zijn goedgekeurd en de andere nog in wacht staan, wil ik wel graag dat alles correct verloopt. Ik wil dus graag deze punten alsnog ontvangen.

Opgelost
A. P.
25/08/2025

Vernieuwing GEBLOKKEERD, emails onbeantwoord!!

Beste, vorige week aanvraag gedaan om naar het "unlimited fast" plan over te stappen BIJ D VOLGENDE VERNIEUWING. Echter, nu wil ik vernieuwen maar het is GEBLOKKEERD tot 13-09-2025, en dat terwijl er DUIDELIJK in jullie voorwaarden staat vermeld dat we tot 5x PER MAAND kunnen vernieuwen. Ik heb verschillende emails naar jullie gestuurd zonder enig reactie. Ik EIS dat die blokkage voor nummer 0456292468 ONMIDDELLIJK wordt opgeheven en ook dat jullie tenminste op emails reageren! Annuleer die aanvraag maar gewoon, ik zal dan wel zelf manueel vernieuwen naar dat andere plan. Maar ik ga ECHT NIET zitten w88 tot 13-09 he, dan annuleer ik de hele sim en stap ik onmiddellijk over naar de concurrentie! Wat is dit voor onzin eigenlijk????

Afgesloten
R. B.
28/07/2025

2de maal niet opdagen technieker

Beste, Vorige vrijdag is er voor de 2de maal geen technieker komen opdagen na 11u wachten en verschillende telefoontjes naar de klantendienst. Gelieve dus alle diensten op te zeggen. Reinerd

Afgesloten

Hulp nodig?

Dit bedrijf reageert niet.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform