Onaanvaardbaar

5 punten Info

Dit bedrijf heeft een slechte score


Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Meest recente klachten

K. D.
Vandaag

Viking punten

Beste, Ik ben op 13 juli contract aangegaan bij Frank Energie voor gas en elektriciteit. Zoals bijzonder regelmatig voorvalt heb ik ook voor deze 'aankoop' wederom een claim moeten indienen omdat het systeem niet naar behoren werkt. Ik heb die aankoop gedaan door via jullie site, viking deals, de site van Frank Energie open te klikken en zodoende de 'bestelling' te plaatsen. Zoals u kan zien in de bijlage van de chat van jullie klantendienst is dit ook bij jullie geregistreerd en zoals u kan zien in de bijlage met screenshot van de bevestiging geeft de Viking plugin ook aan dat alles in orde moest zijn. Helaas ontvang ik nu van jullie een mail dat jullie jammer genoeg geen viking punten gaan toekennen en dat er niets mogelijk is omdat jullie sinds 14 augustus niet meer met deze partner samenwerken. Hier kan ik jammer genoeg niet mee akkoord gaan, alles is correct verlopen en ik heb de contracten getekend meer dan een maand vooralleer de samenwerking met Frank is stopgezet door jullie. Buiten het feit dat het bijzonder vervelend is dat ik een groot percentage van de deals moet gaan claimen omdat het systeem niet werkt, ik heb in de laatste maand wederom 5 claims moeten indienen waarvan er ondertussen al 2 zijn goedgekeurd en de andere nog in wacht staan, wil ik wel graag dat alles correct verloopt. Ik wil dus graag deze punten alsnog ontvangen.

In behandeling
A. P.
25/08/2025

Vernieuwing GEBLOKKEERD, emails onbeantwoord!!

Beste, vorige week aanvraag gedaan om naar het "unlimited fast" plan over te stappen BIJ D VOLGENDE VERNIEUWING. Echter, nu wil ik vernieuwen maar het is GEBLOKKEERD tot 13-09-2025, en dat terwijl er DUIDELIJK in jullie voorwaarden staat vermeld dat we tot 5x PER MAAND kunnen vernieuwen. Ik heb verschillende emails naar jullie gestuurd zonder enig reactie. Ik EIS dat die blokkage voor nummer 0456292468 ONMIDDELLIJK wordt opgeheven en ook dat jullie tenminste op emails reageren! Annuleer die aanvraag maar gewoon, ik zal dan wel zelf manueel vernieuwen naar dat andere plan. Maar ik ga ECHT NIET zitten w88 tot 13-09 he, dan annuleer ik de hele sim en stap ik onmiddellijk over naar de concurrentie! Wat is dit voor onzin eigenlijk????

Afgesloten
R. B.
28/07/2025

2de maal niet opdagen technieker

Beste, Vorige vrijdag is er voor de 2de maal geen technieker komen opdagen na 11u wachten en verschillende telefoontjes naar de klantendienst. Gelieve dus alle diensten op te zeggen. Reinerd

Afgesloten
S. C.
16/07/2025

Oneerlijke handelspraktijken

Er staat een gigantische claim op hun website bij de aankoop van een internetabonnement (https://mobilevikings.be/nl/offer/internet/ - 16/07/2025) dat men een gratis installatie aanbiedt: “Indien mogelijk op jouw adres, kun je alles zelf gratis installeren. Indien niet, komt de installateur gratis langs (t.w.v. €149).” Bij de effectieve bestelling van internet blijkt er echter toch standaard een kost van € 59 aan verbonden te zijn. Dit valt onder misleidende handelspraktijken, zoals bedoeld in Richtlijn 2005/29/EG, artikel 6 en 7, waarin wordt gesteld dat foutieve of onvolledige informatie over essentiële elementen (zoals prijzen) verboden is. Gezien dat een automatisch gegeven is betekent dit zelfs een structurele inbreuk tegen dit principe.

Afgesloten
H. D.
13/07/2025

geen bereik

Omdat het bereik niet goed was in mijn nieuw winkelpanden ik naar jullie overgestapt. Het probleem werd alleen maar erger.Geen of heel traag internet, telefoneren ook nauwelijks en mobiele betalingen van mijn klanten moesten buiten het winkelpand gebeuren.Ik ben dan terug overgestapt naar Telenet,maar die blijven beweren dat jullie mijn nummer niet vrijgeven.Dit sleept nu al meer dan een week aan en kost mij geldklanten en tijd.

Afgesloten

Hulp nodig?

Dit bedrijf reageert niet.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform