Middelmatig

41 punten Info

Meest recente klachten

Y. K.
26/02/2025

Terugbetaling

Ik wil mijn onvrede uiten over de service bij mijn tafelbestellingen. Na een eerste bestelling werd de levertermijn met 7 weken opgeschoven, waarna ik besloot de bestelling te annuleren. Sinds 3 december 2024 wacht ik nog steeds op mijn terugbetaling. Vervolgens plaatste ik een tweede bestelling, maar deze tafel arriveerde beschadigd. Dit is de slechtste service die ik ooit heb ervaren.

Afgesloten
M. E.
29/10/2024

Aankoop eettafel via Webshop - Retour, na 7 maanden nog geen terugbetaling

Geachte mevrouw/heer, Ik heb in uw online winkel een eettafel gekocht, waarbij ik het bedrag van 368,71€. Bij de levering van het product heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 15 april 2024 een mail gestuurd om mijn bestelling terug te sturen en een terugbetaling te ontvangen; Op 16/04/2024 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Tot op heden, na 7 maanden, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van 368,71€. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs • Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs

Afgesloten
R. A.
8/09/2024

Probleem bij terugbetaling omwille van schade

Geachte mevrouw/heer, Op 1 juli 2024 heb ik in uw online winkel een tv-meubel gekocht, waarbij ik een totaalbedrag van €168,90 heb betaald. Ik betaalde €134 voor het artikel zelf, €55 voor de verzending en genoot van een korting van €20,10. Het bestelnummer was 26000005136. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 8 juli 2024, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Het product had namelijk schade opgelopen bij de levering. Toen de leverancier het product uit de camion haalde scheurde de onderkant van de verpakking. Ik heb u hier dezelfde dag nog per e-mail over bericht, Deze berichtgeving was voorzien van foto's van de beschadigingen. Ook de leverancier heeft hier foto's van gemaakt. U heeft mij er in eerste instantie verschillende keren van proberen overtuigen om het product te behouden en akkoord te gaan met een compensatievergoeding. Ik maakte telkens duidelijk dat ik hier niet mee akkoord ging. Op 19 juli 2024 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd. Op 6 augustus 2024 is het product terug opgehaald en ik heb op 12 augustus 2024 de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen. Tot op heden, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van €168,90. Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Rahime Al Sahlany Bijlagen: * Orderbevestiging * Factuur

Afgesloten
J. C.
28/04/2024

Terugbetaling geretourneerd artikel

Beste, ik bestelde voor mijn zus Melissa Caebergs een tafel zoals ik zelf heb staan. Deze levering werd ook 2 of 3* uitgesteld. Bij levering en openen van de verpakking bleek deze tafel van zeer slechte kwaliteit met beschadigingen. Retour werd aangevraagd. Dit was ook een heel gedoe. Uiteindelijk zijn de tafel in september 2023 komen halen en ging het geld worden terugbetaald. Ondertussen als 6keer gemaild ofzo en telkens zeggen ze dat er aan boekhouding doorgegeven wordt om te betalen. We zijn al 9maanden verder en nog steeds hebben wij onze bijna €500 niet terug mogen ontvangen. Dit is een echte schande. Ik wil graag waarop ik recht heb. Dank u wel voor de tussenkomst. Wij willen terugbetaling en schadevergoeding voor de geleden schade van reeds 9maanden.

Opgelost
A. R.
1/03/2024

problemen met terugbetaling

ik heb in december een bestelling geplaatst die maat niet kreeg en in februari heb ik die geannuleerd en nu ondertussen al maart en nog steeds geen terugbetaling ontvangen.

Opgelost

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 14 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform