Geachte mevrouw/heer,
Op 1 juli 2024 heb ik in uw online winkel een tv-meubel gekocht, waarbij ik een totaalbedrag van €168,90 heb betaald. Ik betaalde €134 voor het artikel zelf, €55 voor de verzending en genoot van een korting van €20,10.
Het bestelnummer was 26000005136.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 8 juli 2024, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Het product had namelijk schade opgelopen bij de levering. Toen de leverancier het product uit de camion haalde scheurde de onderkant van de verpakking.
Ik heb u hier dezelfde dag nog per e-mail over bericht, Deze berichtgeving was voorzien van foto's van de beschadigingen. Ook de leverancier heeft hier foto's van gemaakt.
U heeft mij er in eerste instantie verschillende keren van proberen overtuigen om het product te behouden en akkoord te gaan met een compensatievergoeding. Ik maakte telkens duidelijk dat ik hier niet mee akkoord ging.
Op 19 juli 2024 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd. Op 6 augustus 2024 is het product terug opgehaald en ik heb op 12 augustus 2024 de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen.
Tot op heden, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van €168,90.
Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet,
Rahime Al Sahlany
Bijlagen:
* Orderbevestiging
* Factuur