Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf werd geïdentificeerd als oplichterij.
We raden je aan om een openbare klacht in te vullen om zo andere consumenten te waarschuwen. Dit is wat je nog moet doen: - Meld je klacht - Verwittig de bevoegde instantie
Meest recente klachten
`Ongewenste abonnement
Geachte mevrouw/heer, Op [17 september 2024], [heb ik 4 producten van de LuxPlus Webshop gekocht (ordernummer 11588508). ] Ik stel echter vast dat [zonder mijn medeweten of toestemming werd ik aangemeld voor een maandelijks betalend abonnement op LuxPlus]. Dit heeft geleid tot [ dat ik door een incassobureau ben benaderd om een bedrag van bijna 50 euro te betalen op 18 februari zonder bewijs van een abonnement.] Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen [volgende week dat de betalingsopdracht van CollectMasters met referentienummer 230351460, die ik op 18 februari heb ontvangen, wordt geannuleerd]. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht
verplicht te betalen lidmaatschap
beste, ik bestelde op 09/03 een dagcrème van La Roche Posay twv € 89,07 voor 3 stuks (ordernr 8253057). Sindsdien word ik verplicht om maandelijks een lidmaatschap te betalen van € 9,95 wat ik éénmaal gedaan heb maar verder weiger om te doen. Intussen krijg ik steeds aanmaningen van een incassobureau info@incasso.collectmasters.nl (Tel: +31 (0) 345 - 505300)met dreiging tot het sturen van een deurwaarder. Ik ben nooit akkoord gegaan met een lidmaatschap en klaag deze wanpraktijken hierbij aan. Graag jullie advies waarvoor alvast dank. mvg De Wispeleir Veronique 0498347370
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten