Dit bedrijf werd geïdentificeerd als oplichterij.

We raden je aan om een openbare klacht in te vullen om zo andere consumenten te waarschuwen. Dit is wat je nog moet doen: - Meld je klacht - Verwittig de bevoegde instantie

Meest recente klachten

N. J.
12/09/2025

gedwongen abonnement

Geachte, op woensdag 10 september 2025 heeft mijn dochter een mail gekregen van incassobureau collectmasters.nl. Mijn dochter heeft een bestelling bij jullie geplaatst maar heeft nooit geweten of doelbewust een zwaar abonnement aangegaan. Mijn dochter is ook nog geen 18 dus voor haar is het zelfs nog moeilijker dan voor een volwassenen om tussen alle regels door een verdoken gedwongen abonnement te herkennen. Na de eerste factuur heeft zij dan ook online gevonden dat dit een praktijk is die meermaals door kopers bij jullie wordt aangeklaagd, ook wordt het incassobureau als frauduleus aanzien op de meeste reviews. Zij heeft dan ook dadelijk de bank verwittigd deze kosten niet te betalen omdat ze totaal niet op de hoogte was dat deze kosten verbonden waren aan haar bestelling. Een minderjarige zo onder druk zetten als dit bij jullie als verkoper al meermaals werd aangeklaagd vind ik dus niet normaal. Graag zou ik u dus willen vragen om de kosten onmiddellijk te crediteren bij collectmasters zodat wij dit spijtige voorval kunnen afsluiten en wij niet verder dienen te gaan via testaankoop. met vriendelijke groeten, Nico Jamro voor mijn dochter : Lotte Jamro dossiernummer : 230357843

In behandeling
E. T.
24/02/2025

`Ongewenste abonnement

Geachte mevrouw/heer, Op [17 september 2024], [heb ik 4 producten van de LuxPlus Webshop gekocht (ordernummer 11588508). ] Ik stel echter vast dat [zonder mijn medeweten of toestemming werd ik aangemeld voor een maandelijks betalend abonnement op LuxPlus]. Dit heeft geleid tot [ dat ik door een incassobureau ben benaderd om een ​​bedrag van bijna 50 euro te betalen op 18 februari zonder bewijs van een abonnement.] Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen [volgende week dat de betalingsopdracht van CollectMasters met referentienummer 230351460, die ik op 18 februari heb ontvangen, wordt geannuleerd]. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Opgelost
V. D.
28/12/2023

verplicht te betalen lidmaatschap

beste, ik bestelde op 09/03 een dagcrème van La Roche Posay twv € 89,07 voor 3 stuks (ordernr 8253057). Sindsdien word ik verplicht om maandelijks een lidmaatschap te betalen van € 9,95 wat ik éénmaal gedaan heb maar verder weiger om te doen. Intussen krijg ik steeds aanmaningen van een incassobureau info@incasso.collectmasters.nl (Tel: +31 (0) 345 - 505300)met dreiging tot het sturen van een deurwaarder. Ik ben nooit akkoord gegaan met een lidmaatschap en klaag deze wanpraktijken hierbij aan. Graag jullie advies waarvoor alvast dank. mvg De Wispeleir Veronique 0498347370

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform