Terug

`Ongewenste abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. T.

Naar: Luxplus

24/02/2025

Geachte mevrouw/heer, Op [17 september 2024], [heb ik 4 producten van de LuxPlus Webshop gekocht (ordernummer 11588508). ] Ik stel echter vast dat [zonder mijn medeweten of toestemming werd ik aangemeld voor een maandelijks betalend abonnement op LuxPlus]. Dit heeft geleid tot [ dat ik door een incassobureau ben benaderd om een ​​bedrag van bijna 50 euro te betalen op 18 februari zonder bewijs van een abonnement.] Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen [volgende week dat de betalingsopdracht van CollectMasters met referentienummer 230351460, die ik op 18 februari heb ontvangen, wordt geannuleerd]. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Berichten (2)

Luxplus

Naar: E. T.

24/02/2025

Dear Thank you for your email! We answer emails from Monday to Friday between 08.00 and kl. 16.00 (holidays not included). We will endeavor to respond to your email within 48 hours. Previous-message-reference: 2cc132e273a5486d84bdca1595b7f970@email.dixa.io February 24, 12::45 GMT `Ongewenste abonnement ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

Luxplus

Naar: E. T.

03/03/2025

Beste Elizabeth, Aangezien jouw dossier voor de twee gestorneerde maanden is overgedragen aan CollectMasters, verzoek ik je vriendelijk om contact met hen op te nemen over verdere vragen rondom de incasso kosten. CollectMasters kan verder aantonen dat de eerdere mails zijn afgeleverd. E-mail: info@incasso.collectmasters.nl Telnr: 0345-505300 (telefonisch bereikbaar elke werkdag van 8.00-20.00) Previous-message-reference: 99d7c1b5aca24bada7b851fba1aeeb55@email.dixa.io Best regards, Mica Member Service Agent, Luxplus ApS System user February 24, 12::45 GMT Dear Thank you for your email! We answer emails from Monday to Friday between 08.00 and kl. 16.00 (holidays not included). We will endeavor to respond to your email within 48 hours. February 24, 12::45 GMT `Ongewenste abonnement ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform