Terug

Bestelling niet ontvangen geen reactie of contact met winkel

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

M. R.

Naar: Luxplus

31/10/2025

ik heb bestelling gemaakt en direct betaald. Van de winkel kreeg ik informatie dat mijn bestelling is bij mij geleverd maar dat komt niet overeen met track en trace van bpost. Ik heb gereclameerd bij de winkel maar zij blijven zeggen dat bestelling moet bij mij liggen wat echt niet het geval is. Ik heb zelfs screenshot gestuurd waar er op staat op welke adres was mijn pakketje afgeleverd (Antwerpen en ik woon in Tienenen )sinsdien is geen antwoord van de winkel. Ook niets van eventuele terugbetaling.

Berichten (1)

Luxplus

Naar: M. R.

31/10/2025

Beste , Bedankt voor je e-mail! Wij beantwoorden e-mails van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 16.00 uur (met uitzondering van feesagen). We doen ons best om binnen 48 uur op je e-mail te reageren. Als je vraag betrekking heeft op een van de volgende onderwerpen, kun je het antwoord mogelijk hier vinden: Wanneer wordt mijn pakket bezorgd? De levertijd bedraagt 3-6 werkdagen na verzending van de bestelling. Je kunt je bestelling volgen in het besteloverzicht of via de Track Trace-link in de e-mail. Je ontvangt een e-mail en eventueel een sms wanneer het pakket klaar is. Mijn pakket is teruggestuurd, waarom heb ik nog geen terugbetaling? Bij automatische retour vanwege niet ophalen, betalen we het bedrag terug, maar er worden €2,95 verzendkosten in rekening gebracht. Neem contact op met de klantenservice, wij krijgen geen melding van een retour. Waarom moet ik een factuur van €9,95?/ €10,95 betalen? Bij Luxplus kiest u tussen normale prijs of lidmaatschapsprijs met 30 dagen gratis, daarna €8,95/maand. Je koos voor het lidmaatschap en accepteerde de voorwaarden. Door de terugboeking is er een openstaande betaling. Betaal via de link van debiteurenbeheer. Bij uitblijvende betaling gaat de zaak naar incasso en stijgen de kosten. Previous-message-reference: 05ff4276d33a425f812a15d2a1167109@email.dixa.io October 31, 12::30 GMT

Bemiddeling door Testaankoop 31 oktober 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform