Terug

Ongewilde domiciliëringen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Contract

Klacht

Y. V.

Naar: Luxplus

14/12/2025

Ik heb in juli 2025 twee producten besteld op hun website. Nadien ging er elke maand 9.95euro van mijn rekening als domiciliëring. Ik heb hiervoor nooit mijn toestemming gegeven. Klantnummer betreft ordernummer. Ik vond mijn klantnummer niet terug.

Berichten (2)

Luxplus

Naar: Y. V.

14/12/2025

Beste , Bedankt voor je e-mail! Wij beantwoorden e-mails van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 16.00 uur (met uitzondering van feesagen). We doen ons best om binnen 48 uur op je e-mail te reageren. Als je vraag betrekking heeft op een van de volgende onderwerpen, kun je het antwoord mogelijk hier vinden: Wanneer wordt mijn pakket bezorgd? De levertijd bedraagt 3-6 werkdagen na verzending van de bestelling. Je kunt je bestelling volgen in het besteloverzicht of via de Track Trace-link in de e-mail. Je ontvangt een e-mail en eventueel een sms wanneer het pakket klaar is. Mijn pakket is teruggestuurd, waarom heb ik nog geen terugbetaling? Bij automatische retour vanwege niet ophalen, betalen we het bedrag terug, maar er worden €2,95 verzendkosten in rekening gebracht. Neem contact op met de klantenservice, wij krijgen geen melding van een retour. Waarom moet ik een factuur van €9,95?/ €10,95 betalen? Bij Luxplus kiest u tussen normale prijs of lidmaatschapsprijs met 30 dagen gratis, daarna €8,95/maand. Je koos voor het lidmaatschap en accepteerde de voorwaarden. Door de terugboeking is er een openstaande betaling. Betaal via de link van debiteurenbeheer. Bij uitblijvende betaling gaat de zaak naar incasso en stijgen de kosten. Previous-message-reference: 835f2a14be3745308fac99db698e092a@email.dixa.io December 14, 16::15 GMT

Luxplus

Naar: Y. V.

17/12/2025

Hi Yolien, Bedankt voor je bericht. Ik begrijp helemaal dat het verrassend kan zijn om een afschrijving te zien als je niet op de hoogte was van het lidmaatschap, daarom leg ik het graag even uit. Toen je je eerste bestelling bij Luxplus plaatste, heb je gewinkeld tegen onze ledenprijzen. Dit zijn onze laagste prijzen en ze zijn beschikbaar via het Luxplus-lidmaatschap. De eerste 14 dagen zijn volledig gratis, en daarna loopt het lidmaatschap automatisch door voor €9,95 per maand, maar je kunt het op elk moment met slechts een paar klikken opzeggen. Als je liever geen lidmaatschap hebt, kun je ook gewoon winkelen tegen de normale prijzen, zonder doorlopend abonnement. Je lidmaatschap gekoppeld aan yolienverdonck@gmail.comis nu opgezegd. Je behoudt toegang tot 2025-12-29 12:25, en er zullen geen nieuwe afschrijvingen plaatsvinden. Let op: we kunnen helaas geen lidmaatschappen terugbetalen die niet op tijd zijn opgezegd. Mocht je ooit willen terugkomen, dan heb ik hieronder de exclusieve voordelen op een rijtje gezet die je als lid kunt genieten: · Het hele jaar door grote besparingen – ledenprijzen die elke dag voelen als een sale · Toegang tot 20.000+ producten – van beauty en wellness tot dagelijkse essentials · Topmerken en nieuwe trends – van tijdloze favorieten tot de bestsellers van morgen · Gratis verzending op alle bestellingen (of goedkope verzendopties die je zelf kunt kiezen) · BeautyCash-beloningen – spaar tot 4% terug op elke bestelling · Extra loyaliteitskortingen – tot 20% korting op je favoriete merk elke maand Laat het gerust weten als je nog vragen hebt. Previous-message-reference: 8f638d8ddc884a20ae9a75ddced577d6@email.dixa.io Best regards, Maaike Member Service Agent, Luxplus ApS System user December 14, 16::15 GMT Beste , Bedankt voor je e-mail! Wij beantwoorden e-mails van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 16.00 uur (met uitzondering van feesagen). We doen ons best om binnen 48 uur op je e-mail te reageren. Als je vraag betrekking heeft op een van de volgende onderwerpen, kun je het antwoord mogelijk hier vinden: Wanneer wordt mijn pakket bezorgd? De levertijd bedraagt 3-6 werkdagen na verzending van de bestelling. Je kunt je bestelling volgen in het besteloverzicht of via de Track Trace-link in de e-mail. Je ontvangt een e-mail en eventueel een sms wanneer het pakket klaar is. Mijn pakket is teruggestuurd, waarom heb ik nog geen terugbetaling? Bij automatische retour vanwege niet ophalen, betalen we het bedrag terug, maar er worden €2,95 verzendkosten in rekening gebracht. Neem contact op met de klantenservice, wij krijgen geen melding van een retour. Waarom moet ik een factuur van €9,95?/ €10,95 betalen? Bij Luxplus kiest u tussen normale prijs of lidmaatschapsprijs met 30 dagen gratis, daarna €8,95/maand. Je koos voor het lidmaatschap en accepteerde de voorwaarden. Door de terugboeking is er een openstaande betaling. Betaal via de link van debiteurenbeheer. Bij uitblijvende betaling gaat de zaak naar incasso en stijgen de kosten. December 14, 16::15 GMT


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform