Meest recente klachten

N. B.
16/04/2024
L8P

Cashback

Beste, in december heb ik een gsm via proximus gekocht met cashback. Cashback van 199,00 plus een switch horloge, met oude toestel als inruil. Alle nodige documenten alsok oude toestel zijn opgestuurd direct na aankoop nieuwe gsm. Kreeg ook bevestiging emails dat alles goed ontvangen was, maar de betaling liet op zich wachten, in de proximus winkel zeiden ze tegen ons dat er nooit problemen waren en dat het redelijk snel zou gebeuren. Firma zelf gecontacteerd maar ze bleven het schuiven na 2 maanden kreeg ik email dat het nog tot 6-10weken kon duren. Ondertussen zitten we daalijk 5 maanden verder en er is enkel een terugwaarde van oude toestel gestort: bedrag van 20€, cashback van 199,00€ en switch zijn spoorloos. Deze week nog contact gehad via email en ze eiste nogmaals papieren, en gelijk ik al zei deze zijn al opgestuurd en doorhun ontvangen op 8/01/2024Deze papieren heb ik ze nogmaals via email bezorgd, waardoor ik te horen krijg dat ze het niet meer aan dossier kunnen toevoegen, gelijk ik al dacht.

Afgesloten
J. A.
10/04/2024
L8P

Klacht over vertraging en gebrek aan communicatie betreffende cashbackactie (Trade-in nummer 109222)

Beste,Ik schrijf u naar aanleiding van mijn recente ervaring met de cashbackactie van Samsung, waarbij ik via de Proximus-actie een Samsung S23 Ultra GSM heb gekocht. Mijn naam is Jennifer Almeida en ik heb het e-mailadres jen.almeida@outlook.com.Op 3 januari 2024 heb ik mijn oude GSM, samen met alle vereiste documenten, per aangetekende post via BPost verzonden naar uw leveringsadres. Ik heb op 8 januari 2024 een bevestiging ontvangen dat deze succesvol is afgeleverd.Op 18 januari 2024 ontving ik van uw kant een melding dat er een vertraging van 4 tot 8 weken is. Vervolgens, op 30 januari 2024, ontving ik een analyseverslag waarin vermeld stond dat mijn ingeleverde Oneplus Nord CE 2 GSM slechts €48 waard is.Het is nu bijna drie maanden verder sinds mijn initiële contact met uw bedrijf, en ondanks verschillende pogingen om contact met u op te nemen via het contactformulier, heb ik geen enkele reactie van uw kant ontvangen.Dit gebrek aan communicatie en de vertraging in het afhandelen van mijn zaak zijn uitermate teleurstellend en frustrerend. Ik heb meerdere malen geprobeerd om opheldering te krijgen over mijn situatie, maar tot op heden heb ik geen enkel teken van leven van uw kant ontvangen.Op 9 april 2024 ontving ik een e-mail waarin vermeld werd dat mijn cashbackaanvraag was afgewezen vanwege het feit dat het IMEI-nummer van mijn nieuwe toestel niet in aanmerking komt voor de actie. Uit de controle bleek dat ik het IMEI-nummer van mijn inruiltoestel had ingevuld en hier een foto van had bijgevoegd. Er werd verzocht om een foto van de barcode van mijn nieuwe toestel toe te sturen, zodat de aanvraag aangepast kon worden en opnieuw intern kon worden doorgestuurd ter goedkeuring.Ik wil hier graag duidelijk maken dat dit onjuist is. Ik heb de IMEI-foto's genomen van de Samsung Ultra S23, die nog niet eens uit de verpakking is gehaald, en deze foto's doorgestuurd zoals gevraagd.Deze gang van zaken is zeer frustrerend en ik beschouw het als onaanvaardbaar dat mijn aanvraag op deze manier is afgewezen. Ik verzoek dan ook om deze kwestie onmiddellijk recht te zetten en mijn aanvraag opnieuw te beoordelen op basis van de juiste informatie.Ik zal de gevraagde foto van de barcode van mijn nieuwe toestel opnieuw sturen, hoewel ik wil benadrukken dat ik dit als een onnodige stap beschouw gezien de eerdere verstrekte informatie.Ik verwacht dat deze kwestie snel en adequaat wordt opgelost, zodat ik de cashback waar ik recht op heb alsnog kan ontvangen.Mijn trade-in nummer is 109222 en ik ben bereikbaar via jen.almeida@outlook.com. Ik zou het op prijs stellen als u zo spoedig mogelijk contact met mij zou opnemen om deze kwestie op te lossen.Ik hoop dat ik eindelijk een bevredigend antwoord kan krijgen en dat deze kwestie snel en naar tevredenheid wordt opgelost.Met vriendelijke groet,Almeida Jennifer

Afgesloten
P. D.
15/11/2023
L8P

Samsung inruilactie

Beste, ik bestelde, in de online shop van Samsung, een Galaxy A34. Ik maakte gebruik van de inruilactie: waarde oude smartphone + 30 euro. De firma LOOP NV heeft deze inruil afgehandeld in opdracht van Samsung. Overeenkomstig de voorwaarden retourneerde ik de oude smartphone, zijnde een Galaxy S7. Dit toestel verkeerde in een uitstekende staat. Ik was dan ook onthutst toen ik van u bericht ontving dat het scherm zou zijn beschadigd/niet meer werkte. Dit strookt in geen geval met de werkelijkheid! Vervolgens nam ik telefonisch contact op met uw servicecenter op 17.10.2023. Aldaar kreeg ik een medewerkster aan de lijn die mijn beweringen zou nagaan. Ik diende even aan de lijn te blijven. Na enige tijd kon de medewerkster mij meedelen dat mijn oude smartphone reeds verzonden werd naar een van de partners. Bijkomende vastellingen konden aldus niet meer plaatsvinden. Wat met het recht op tegenspraak? Ik ben absoluut niet tevreden met de werkwijze hieromtrent. I.p.v. 11 euro krijg ik slechts 3 euro terug voor mijn oude smartphone. Het verschil is slechts 8 euro, maar wat als ik een recenter toestel met een grotere waarde had teruggezonden? Ondertussen heb ik voornoemde 8 euro teruggestort, doch dit laat een wrang gevoel na. Mvg.

Afgesloten
C. A.
12/10/2023
L8P

CASHBACK niet ontvangen

Beste, februari 2023 zijn we naar ESSEC te Paal Beringen geweest en hebben we de nieuwe Samsung S23 gekocht omdat er een actie was als je je huidige Samsung smartphone inleverde. 250euro CASHBACK bovenop de waarde van je huidige smartphone. Ik stuurde mijn gsm met de post op en kreeg 21 februari van L8P, het bedrijf dat samenwerkte met SAMSUNG een bevestigingsmail dat ze mijn gsm ontvangen hadden. Hier stond in inruilwaarde 210EUR + 250EUR extra inruilwaarde, totale inruilwaarde is 460EUR. 3 maart 2023 heb ik voor het eerst via whatsapp contact opgenomen met SAMSUNG omdat ik mijn cashback nog steeds niet had ontvangen, mijn inruilwaarde van 210EUR wel maar de extra 250EUR niet. Mijn partner had op hetzelfde moment als mij ook de nieuwe SAMSUNG S23 gekocht en zij had dit wel allemaal gestort gekregen dus vond het vreemd dat ik dit niet had ontvangen. Na meerdere malen contact op te nemen met SAMSUNG bleek dat mijn IMEI code niet klopte, dit kwam pas uit op 5 juni 2023. SAMSUNG had alle juiste gegevens doorgestuurd naar L8P en dan zou het in orde zijn. Ondertussen had ik zelf ook contact opgenomen met L8P via mail, ik heb 4 keer een mail gestuurd en heb nooit antwoord ontvangen van hun. 7 juli 2023 heb ik OPNIEUW contact opgenomen met SAMSUNG omdat ik nooit gehoor kreeg van L8P, toen zeiden ze me dat er vertraging op zat. 20 juli OPNIEUW contact opgenomen met SAMSUNG, ik moest opnieuw al mijn gegevens doorsturen, ze zeiden dat er intern een speciaal ticket werd ingediend zodat dit geregeld zou worden met nummer PRM34545. 22 augustus OPNIEUW contact opgenomen met SAMSUNG, ze vroegen opnieuw alle gegevens, ik heb dit weer doorgegeven, ze gingen me op de hoogte houden, nooit iets gehoord dus 18 september neem ik weeral contact op met SAMSUNG, ik kreeg als antwoord dat de betreffende afdeling er nog mee bezig was. Zodra er meer informatie is wordt je op de hoogte gesteld. Alweer, krijg ik niets te horen. 11 oktober neem ik weer contact op met SAMSUNG en dan krijg ik opeens het antwoord dat ze een terugkoppeling hebben ontvangen '' dit is een dossier van februari, helaas kunnen we hiervoor geen aanvraag meer doen'', ik werd vriendelijk bedankt en zeiden me dat ze niks meer voor me konden betekenen. Dit is een schande! Maandelijks contact opgenomen met SAMSUNG, ik werd niet verder geholpen. 4 keer een mail gestuurd naar L8P, nooit de moeite gedaan om mij te antwoorden, en ik wacht nog steeds op mijn CASHBACK van 250EUR! En het ergste van alles is dat ik ook mijn vorig toestel hierdoor kwijt ben zonder die extra CASHBACK ooit te ontvangen! Ik voel me in het zak gezet. Ik weet niet wat ik nog meer had kunnen doen om dit geregeld te krijgen. Mijn laatste hoop is via deze weg. Ik ben zwaar teleurgesteld in zowel SAMSUNG als L8P, ik snap niet dat zo een groot bedrijf als SAMSUNG samenwerkt met een bedrijf als L8P!

Afgesloten
K. D.
18/09/2023
L8P

Geen cashback - geen antwoord op mails

Beste,Medio mei kocht mijn vriendin (Sien Deburghgraeve - sien_deburghgraeve@hotmail.com) een Samsung S20 Ultra gsm, aangezien er een cashback actie ter waarde van 300 EUR was, bij indienen van een oude gsm.Op 23/05/23 verstuurden wij een oude gsm, samen met alle nodige ingevulde documenten, via aangetekende verzending met PostNL. We ontvingen hiervan op 25/05/23 een melding dat deze afgeleverd is geweest op jullie leveradres.Na 2 weken niets gehoord te hebben van jullie, contacteerden we jullie op 06/06/23 een eerste maal via jullie contactpagina. We kregen automatisch antwoord dat het druk is op jullie diensten, en de antwoordtermijn kon oplopen.Ondertussen zijn we bijna 4 maanden verder, en 4 pogingen tot contactname via jullie contactformulier verder, maar nog steeds kon ik niemand bereiken van jullie.Dit gaat om trade-in nummer 89291.Jullie kunnen mij contacteren via kevin_debergh@msn.com of via +32 470 66 46 01.Hopende op -eindelijk- een teken van leven,Mvg,Kevin Debergh - Sien Deburghgraeve+32 470 66 46 01+32 493 49 83 69

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform