Beste,Medio mei kocht mijn vriendin (Sien Deburghgraeve - sien_deburghgraeve@hotmail.com) een Samsung S20 Ultra gsm, aangezien er een cashback actie ter waarde van 300 EUR was, bij indienen van een oude gsm.Op 23/05/23 verstuurden wij een oude gsm, samen met alle nodige ingevulde documenten, via aangetekende verzending met PostNL. We ontvingen hiervan op 25/05/23 een melding dat deze afgeleverd is geweest op jullie leveradres.Na 2 weken niets gehoord te hebben van jullie, contacteerden we jullie op 06/06/23 een eerste maal via jullie contactpagina. We kregen automatisch antwoord dat het druk is op jullie diensten, en de antwoordtermijn kon oplopen.Ondertussen zijn we bijna 4 maanden verder, en 4 pogingen tot contactname via jullie contactformulier verder, maar nog steeds kon ik niemand bereiken van jullie.Dit gaat om trade-in nummer 89291.Jullie kunnen mij contacteren via kevin_debergh@msn.com of via +32 470 66 46 01.Hopende op -eindelijk- een teken van leven,Mvg,Kevin Debergh - Sien Deburghgraeve+32 470 66 46 01+32 493 49 83 69