Terug

Geen cashback - geen antwoord op mails

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: L8P

18/09/2023

Beste,Medio mei kocht mijn vriendin (Sien Deburghgraeve - sien_deburghgraeve@hotmail.com) een Samsung S20 Ultra gsm, aangezien er een cashback actie ter waarde van 300 EUR was, bij indienen van een oude gsm.Op 23/05/23 verstuurden wij een oude gsm, samen met alle nodige ingevulde documenten, via aangetekende verzending met PostNL. We ontvingen hiervan op 25/05/23 een melding dat deze afgeleverd is geweest op jullie leveradres.Na 2 weken niets gehoord te hebben van jullie, contacteerden we jullie op 06/06/23 een eerste maal via jullie contactpagina. We kregen automatisch antwoord dat het druk is op jullie diensten, en de antwoordtermijn kon oplopen.Ondertussen zijn we bijna 4 maanden verder, en 4 pogingen tot contactname via jullie contactformulier verder, maar nog steeds kon ik niemand bereiken van jullie.Dit gaat om trade-in nummer 89291.Jullie kunnen mij contacteren via kevin_debergh@msn.com of via +32 470 66 46 01.Hopende op -eindelijk- een teken van leven,Mvg,Kevin Debergh - Sien Deburghgraeve+32 470 66 46 01+32 493 49 83 69

Berichten (1)

L8P

Naar: K. D.

18/09/2023

Beste Klant,Bedankt voor u e-mail.Wij doen er alles aan om u zo snel mogelijk te antwoorden.Het L8P team.----------------------------------------------------------------------------------Chers Clients, Chères Clientes,Merci pour votre e-mail, nous nous engageons de vous répondre dans les plus brefs délaisL’équipe L8P.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform