Terug

Klacht over vertraging en gebrek aan communicatie betreffende cashbackactie (Trade-in nummer 109222)

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. A.

Naar: L8P

10/04/2024

Beste,Ik schrijf u naar aanleiding van mijn recente ervaring met de cashbackactie van Samsung, waarbij ik via de Proximus-actie een Samsung S23 Ultra GSM heb gekocht. Mijn naam is Jennifer Almeida en ik heb het e-mailadres jen.almeida@outlook.com.Op 3 januari 2024 heb ik mijn oude GSM, samen met alle vereiste documenten, per aangetekende post via BPost verzonden naar uw leveringsadres. Ik heb op 8 januari 2024 een bevestiging ontvangen dat deze succesvol is afgeleverd.Op 18 januari 2024 ontving ik van uw kant een melding dat er een vertraging van 4 tot 8 weken is. Vervolgens, op 30 januari 2024, ontving ik een analyseverslag waarin vermeld stond dat mijn ingeleverde Oneplus Nord CE 2 GSM slechts €48 waard is.Het is nu bijna drie maanden verder sinds mijn initiële contact met uw bedrijf, en ondanks verschillende pogingen om contact met u op te nemen via het contactformulier, heb ik geen enkele reactie van uw kant ontvangen.Dit gebrek aan communicatie en de vertraging in het afhandelen van mijn zaak zijn uitermate teleurstellend en frustrerend. Ik heb meerdere malen geprobeerd om opheldering te krijgen over mijn situatie, maar tot op heden heb ik geen enkel teken van leven van uw kant ontvangen.Op 9 april 2024 ontving ik een e-mail waarin vermeld werd dat mijn cashbackaanvraag was afgewezen vanwege het feit dat het IMEI-nummer van mijn nieuwe toestel niet in aanmerking komt voor de actie. Uit de controle bleek dat ik het IMEI-nummer van mijn inruiltoestel had ingevuld en hier een foto van had bijgevoegd. Er werd verzocht om een foto van de barcode van mijn nieuwe toestel toe te sturen, zodat de aanvraag aangepast kon worden en opnieuw intern kon worden doorgestuurd ter goedkeuring.Ik wil hier graag duidelijk maken dat dit onjuist is. Ik heb de IMEI-foto's genomen van de Samsung Ultra S23, die nog niet eens uit de verpakking is gehaald, en deze foto's doorgestuurd zoals gevraagd.Deze gang van zaken is zeer frustrerend en ik beschouw het als onaanvaardbaar dat mijn aanvraag op deze manier is afgewezen. Ik verzoek dan ook om deze kwestie onmiddellijk recht te zetten en mijn aanvraag opnieuw te beoordelen op basis van de juiste informatie.Ik zal de gevraagde foto van de barcode van mijn nieuwe toestel opnieuw sturen, hoewel ik wil benadrukken dat ik dit als een onnodige stap beschouw gezien de eerdere verstrekte informatie.Ik verwacht dat deze kwestie snel en adequaat wordt opgelost, zodat ik de cashback waar ik recht op heb alsnog kan ontvangen.Mijn trade-in nummer is 109222 en ik ben bereikbaar via jen.almeida@outlook.com. Ik zou het op prijs stellen als u zo spoedig mogelijk contact met mij zou opnemen om deze kwestie op te lossen.Ik hoop dat ik eindelijk een bevredigend antwoord kan krijgen en dat deze kwestie snel en naar tevredenheid wordt opgelost.Met vriendelijke groet,Almeida Jennifer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform