Terug

Cashback

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: L8P

16/04/2024

Beste, in december heb ik een gsm via proximus gekocht met cashback. Cashback van 199,00 plus een switch horloge, met oude toestel als inruil. Alle nodige documenten alsok oude toestel zijn opgestuurd direct na aankoop nieuwe gsm. Kreeg ook bevestiging emails dat alles goed ontvangen was, maar de betaling liet op zich wachten, in de proximus winkel zeiden ze tegen ons dat er nooit problemen waren en dat het redelijk snel zou gebeuren. Firma zelf gecontacteerd maar ze bleven het schuiven na 2 maanden kreeg ik email dat het nog tot 6-10weken kon duren. Ondertussen zitten we daalijk 5 maanden verder en er is enkel een terugwaarde van oude toestel gestort: bedrag van 20€, cashback van 199,00€ en switch zijn spoorloos. Deze week nog contact gehad via email en ze eiste nogmaals papieren, en gelijk ik al zei deze zijn al opgestuurd en doorhun ontvangen op 8/01/2024Deze papieren heb ik ze nogmaals via email bezorgd, waardoor ik te horen krijg dat ze het niet meer aan dossier kunnen toevoegen, gelijk ik al dacht.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform