Terug

Samsung inruilactie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: L8P

15/11/2023

Beste, ik bestelde, in de online shop van Samsung, een Galaxy A34. Ik maakte gebruik van de inruilactie: waarde oude smartphone + 30 euro. De firma LOOP NV heeft deze inruil afgehandeld in opdracht van Samsung. Overeenkomstig de voorwaarden retourneerde ik de oude smartphone, zijnde een Galaxy S7. Dit toestel verkeerde in een uitstekende staat. Ik was dan ook onthutst toen ik van u bericht ontving dat het scherm zou zijn beschadigd/niet meer werkte. Dit strookt in geen geval met de werkelijkheid! Vervolgens nam ik telefonisch contact op met uw servicecenter op 17.10.2023. Aldaar kreeg ik een medewerkster aan de lijn die mijn beweringen zou nagaan. Ik diende even aan de lijn te blijven. Na enige tijd kon de medewerkster mij meedelen dat mijn oude smartphone reeds verzonden werd naar een van de partners. Bijkomende vastellingen konden aldus niet meer plaatsvinden. Wat met het recht op tegenspraak? Ik ben absoluut niet tevreden met de werkwijze hieromtrent. I.p.v. 11 euro krijg ik slechts 3 euro terug voor mijn oude smartphone. Het verschil is slechts 8 euro, maar wat als ik een recenter toestel met een grotere waarde had teruggezonden? Ondertussen heb ik voornoemde 8 euro teruggestort, doch dit laat een wrang gevoel na. Mvg.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform