Terug

CASHBACK niet ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. A.

Naar: L8P

12/10/2023

Beste, februari 2023 zijn we naar ESSEC te Paal Beringen geweest en hebben we de nieuwe Samsung S23 gekocht omdat er een actie was als je je huidige Samsung smartphone inleverde. 250euro CASHBACK bovenop de waarde van je huidige smartphone. Ik stuurde mijn gsm met de post op en kreeg 21 februari van L8P, het bedrijf dat samenwerkte met SAMSUNG een bevestigingsmail dat ze mijn gsm ontvangen hadden. Hier stond in inruilwaarde 210EUR + 250EUR extra inruilwaarde, totale inruilwaarde is 460EUR. 3 maart 2023 heb ik voor het eerst via whatsapp contact opgenomen met SAMSUNG omdat ik mijn cashback nog steeds niet had ontvangen, mijn inruilwaarde van 210EUR wel maar de extra 250EUR niet. Mijn partner had op hetzelfde moment als mij ook de nieuwe SAMSUNG S23 gekocht en zij had dit wel allemaal gestort gekregen dus vond het vreemd dat ik dit niet had ontvangen. Na meerdere malen contact op te nemen met SAMSUNG bleek dat mijn IMEI code niet klopte, dit kwam pas uit op 5 juni 2023. SAMSUNG had alle juiste gegevens doorgestuurd naar L8P en dan zou het in orde zijn. Ondertussen had ik zelf ook contact opgenomen met L8P via mail, ik heb 4 keer een mail gestuurd en heb nooit antwoord ontvangen van hun. 7 juli 2023 heb ik OPNIEUW contact opgenomen met SAMSUNG omdat ik nooit gehoor kreeg van L8P, toen zeiden ze me dat er vertraging op zat. 20 juli OPNIEUW contact opgenomen met SAMSUNG, ik moest opnieuw al mijn gegevens doorsturen, ze zeiden dat er intern een speciaal ticket werd ingediend zodat dit geregeld zou worden met nummer PRM34545. 22 augustus OPNIEUW contact opgenomen met SAMSUNG, ze vroegen opnieuw alle gegevens, ik heb dit weer doorgegeven, ze gingen me op de hoogte houden, nooit iets gehoord dus 18 september neem ik weeral contact op met SAMSUNG, ik kreeg als antwoord dat de betreffende afdeling er nog mee bezig was. Zodra er meer informatie is wordt je op de hoogte gesteld. Alweer, krijg ik niets te horen. 11 oktober neem ik weer contact op met SAMSUNG en dan krijg ik opeens het antwoord dat ze een terugkoppeling hebben ontvangen '' dit is een dossier van februari, helaas kunnen we hiervoor geen aanvraag meer doen'', ik werd vriendelijk bedankt en zeiden me dat ze niks meer voor me konden betekenen. Dit is een schande! Maandelijks contact opgenomen met SAMSUNG, ik werd niet verder geholpen. 4 keer een mail gestuurd naar L8P, nooit de moeite gedaan om mij te antwoorden, en ik wacht nog steeds op mijn CASHBACK van 250EUR! En het ergste van alles is dat ik ook mijn vorig toestel hierdoor kwijt ben zonder die extra CASHBACK ooit te ontvangen! Ik voel me in het zak gezet. Ik weet niet wat ik nog meer had kunnen doen om dit geregeld te krijgen. Mijn laatste hoop is via deze weg. Ik ben zwaar teleurgesteld in zowel SAMSUNG als L8P, ik snap niet dat zo een groot bedrijf als SAMSUNG samenwerkt met een bedrijf als L8P!

Berichten (2)

L8P

Naar: C. A.

12/10/2023

----------------------------------------------Beste,Jammer te lezen dat het allemaal zo is misgegaan.Als ik het goed begrijp ging het al mis met de door u geregistreerde toestel, u had niet de juiste imei ingegeven en dan kreeg u een sneeuwbal effect.Ik moet er even bij vermelden dat de registratie en invoering van gegevens de verantwoordelijkheid en handeling is van de klant, MAAR we proberen bij te staan en te helpen waar we kunnen, jammer genoeg nam u pas contact in juni met ons, 4 maanden na datum.Dan spijt het ons maar dan kunnen we de aanvraag bij Samsung niet meer lanceren.Een goede raad is altijd alles goed nalezen en de tijd nemen om de juiste gegevens in te geven zodat dit soort problemen vermeden kunnen worden in de toekomst.Met vriendelijke groeten--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van L8P.Op 11 oktober 2023 om 18:59:18 UTC schreef Klachtenbox klachtenbox@test-aankoop.be: [LPPRZK-Y9J9J] ( test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden ) ( test-aankoop.be/klagenrivacy ) [LPPRZK-Y9J9J]

C. A.

Naar: L8P

12/10/2023

Beste,Ik heb al in maart contact opgenomen via mail, maar nooit gehoor gehad aan deze email !Intussen heb ik nog enkele mails verstuurd waar ik ook nooit antwoord op heb gekregen !Intussentijd heb ik vanaf februari in contact gestaan met samsung, en samsung met jullie om dit probleem op te lossen ! Jullie hebben pas na maanden gereageerd, hoe kan ik dan eerder iets in orde brengen ??


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform