Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Actie, maar niet genoeg voorraad
Beste,Ik bestelde online bij de Fun een Lego Nasa set.Dit deed ik omdat er 30% korting was op al het speelgoed.Dit product ging van 199,99 naar 139,99 euro.Bestelling is zeer vlot verlopen, alsook de betaling.Echter kreeg ik geen bevestiging van de bestelling.Aangezien de levertijd 3 à 5 werkdagen was heb ik na 5 dagen zelf een mail gestuurd naar de klantendienst om te vragen of de bestelling goed was doorgekomen.Daar kreeg ik het antwoord dat door de drukte er een vertraging was bij het leveren, maar dat ik vanaf ze het pakket kunnen klaarmaken ik een mail zou krijgen met de nodige gegevens.2 dagen later kreeg ik de mail dat Fun bezig was met het voorbereiden van mijn pakket.De dag daarna kreeg ik een mail met de vaststelling dat het product niet meer in voorraad is. Nochtans was er wel nog voorraad toen ik die bestelde.Momenteel heb ik aan de klantendienst een oplossing gevraagd zo dat ik de Lego set kan kopen aan de aangegeven prijs en niet enkel mijn geld terug krijg.Alvast bedankt om mij te helpen.Vriendelijke groetenDavino
Bestelling terugsturen.
Beste,Ik bestelde een PS5 game. Ik heb mij bedacht en binnen de 14 dagen retour aangevraagd. De game zelf is niet gebruikt. (Ze zit zelf nog in de originele verzenddoos zonder de doos te openen). Nu mag ik deze in geen omstandigenheden terug sturen. Terwijl ik dat wel zou willen en mijn geld terug wil. Zoals de belgische consumtenwet het voorschrijft. Wat kan ik doen?
Weigering inname waardebon
Geachte, onlangs kwam ik tijdens de verhuizing op de kamer van mijn dochter een waardebon van 20euro van FUN tegen. met uitgifte datum 01-05-2022. Bij het afgeven van de bon in juli bij Fun werd deze geweigerd aangezien deze maar 1 jaar geldig zou zijn. Het is een waardebon van 20euro die mijn dochtertje heeft gekregen voor haar verjaardag. Ik heb al nagezien dat wettelijk er een verjaringstermijn van 10jaar zou bestaan op deze waardebonnen.
Problemen met de transporteur!
Beste, Ik bestelde een bedje bij Fun.Ten eerste kreeg ik geen bericht dat het bedje geleverd zou worden…Ten tweede beweert de koerier dat hij het bedje heeft aangeboden, maar dat we niet thuis waren … waarom stak de koerier geen briefje in onze bus???Ten derde beweert de koerier dat hij ons opbelde omdat we “zogezegd”niet thuis waren toen hij het bedje wou leveren… hij heeft NIET gebeld!Ten vierde heeft de koerier niets laten weten aan de leverancier dat we niet thuis waren en ook de telefoon niet opnamen toen hij ons “zogezegd” opbelde en “zogezegd” aanbelde aan onze deur!Ten vijfde wacht ik al veel te lang op de levering van het bedje terwijl wij er niets kunnen aan doen dat de koerier geknoeid heeft bij de levering!Mijn klacht gaat vooral uit naar de leverancier én naar de koerier ??Waarom stuurt de leverancier niet direct een bedje en waarom laat hij ons zo lang wachten tot het probleem tussen de leverancier en de koerier opgelost is en tot ze het “verloren” bedje hebben teruggevonden…Wij zijn de dupe van het geknoei vd koerier ??Ik heb veel e-mails als bewijs dat de koerier een grote fout heeft begaan!Ik stuur in bijlage 1 vd vele e-mails…Mijn geduld is op ??Jammer dat Fun niet wil zeggen wie de leverancier is!Meer heb ik er niet aan toe te voegen!
Afdekzeil zwembad die te klein is
Ik heb online een afdekzeil gekocht voor ons zwembad. Zaterdag deze opgehaald in de winkel en bij het openen van het zeil zagen we dat deze te klein was. Wij kregen deze jammer genoeg niet terug in de doos , wij zijn er zondag terug mee naar de winkel gegaan , daar wouden zij deze niet terugnemen , wij moesten naar de klantendienst bellen en via hun ging dit in orde komen . Vandaag (maandag) bel ik naar de klantendienst en daar krijg ik te horen dat dit artikel niet kan worden terug genomen omdat deze volgens hen niet meer verkoopbaar is doordat dit niet in de doos zit ( de doos is wel aanwezig) dus eigenlijk weg geld geld en zitten de met een zeil waar we niks mee zijn ! Ik werk zelf ook in een winkel en wij krijgen wel dagelijks retours die niet in de verpakking zitten maar het spreekt dat je retour recht heb en dit dus moet terug nemen . Jammer dat fun zich niet aan hun eigen regels houdt en dus hun retours niet terug nemen
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten