Hi Klachtenbox,We zouden graag horen wat je vond van onze klantenservice. Je kan deze beoordelen via volgende link:Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?U kunt het volgende webadres naar uw browser kopieren en een beoordeling opgeven: s:support.fun.be/requests/120121/satisfaction/new/eT7Y3ZkmLPEFowF4CqdZSz5Wg?locale=1005Hieronder kan je nog een overzicht vinden van je laatste contact met ons:----------------------------------------------Kelly, 18 aug 2023 17:34 CESTHalloIn onze retourvoorwaarden staat dat wij geen multimedia retour nemen.Omdat de klant aangaf dat het niet werd gebruikt heb ik de retour ondertussen goedgekeurd. Bij retour ontvangst ziet mijn collega magazijn na of deze nog in originele staat en niet gebruikt is. Indien dit zo is, volgt de terugbetaling.Indien we hierin nog verdere duiding dienen te geven, horen we het graag.Met vriendelijke groeten,KellyFUN Klantendienst----------------------------------------------Klachtenbox, 17 aug 2023 12:15 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Fun.[VK2NPL-WXR05]   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Fun.[VK2NPL-WXR05]