Beste, Ik bestelde een bedje bij Fun.Ten eerste kreeg ik geen bericht dat het bedje geleverd zou worden…Ten tweede beweert de koerier dat hij het bedje heeft aangeboden, maar dat we niet thuis waren … waarom stak de koerier geen briefje in onze bus???Ten derde beweert de koerier dat hij ons opbelde omdat we “zogezegd”niet thuis waren toen hij het bedje wou leveren… hij heeft NIET gebeld!Ten vierde heeft de koerier niets laten weten aan de leverancier dat we niet thuis waren en ook de telefoon niet opnamen toen hij ons “zogezegd” opbelde en “zogezegd” aanbelde aan onze deur!Ten vijfde wacht ik al veel te lang op de levering van het bedje terwijl wij er niets kunnen aan doen dat de koerier geknoeid heeft bij de levering!Mijn klacht gaat vooral uit naar de leverancier én naar de koerier ??Waarom stuurt de leverancier niet direct een bedje en waarom laat hij ons zo lang wachten tot het probleem tussen de leverancier en de koerier opgelost is en tot ze het “verloren” bedje hebben teruggevonden…Wij zijn de dupe van het geknoei vd koerier ??Ik heb veel e-mails als bewijs dat de koerier een grote fout heeft begaan!Ik stuur in bijlage 1 vd vele e-mails…Mijn geduld is op ??Jammer dat Fun niet wil zeggen wie de leverancier is!Meer heb ik er niet aan toe te voegen!