Uitstekend

96 punten Info

Meest recente klachten

L. D.
4/10/2025

Niet geleverd

Beste Mijn bestelling werd nooit geleverd terwijl Euroflorist.be beweert van wel. Zij antwoorden steeds naast de kwestie als er een vraag gesteld wordt via mail en blijven beweren dat "de mevrouw de bloemen in ontvangst nam". Op hun website staat de levering ook nog op "te behandelen". Ik stuurde al Screenshots van whatsapp verkeer met de ontvanger maar zonder resultaat. Eveneens werden Screenshots van de bel doorgestuurd waaruit blijkt dat er niet werd aangebeld. Dit is zeer onprofessioneel. Bovendien krijg je steeds mails van de klantendienst "leuk dat het boeket geleverd is". Het trouwfeest was vorige week dus het was zo belangrijk dat de bloemen vorige week aankwamen. Tot op heden na 1 week discussie geen oplossing of terugbetaling. Hier betaal je voor bloemen die niet geleverd zijn.

In behandeling
D. D.
23/06/2025

Verwelkte bloemen als geschenk

Geachte, Ik bestelde op 18 Juni 2025 een boeket bij jullie om te laten lever op vrijdag 20 Juni 2025. De bloemen werden vandaag 23 Juni geleverd in een erbarmelijke toestand! Ik aanvaard nog de service, noch het product en eis een volledige terugbetaling van mijn inkosten! Hoogachtend, Delphine Delvoye

Opgelost
D. V.
28/05/2025

BE22461564 niet geleverd

Geachte mevrouw/heer, Op 23/05/2025kocht ik een MMBO24005PSM lilac blushin uw online winkel en betaalde ik 31,99€ plus 9,99€ verzendkosten. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen 24/05/2025 zou plaatsvinden. De goederen werden echter nooit geleverd. Deze vertraging heeft mij als gevende partij ernstige schade berokkend. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van 41,98€ wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Van Humbeeck Delphy Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Opgelost
J. V.
24/02/2025

slechte producten, laattijdige levering

Donderdag bloemen besteld via de online service van euroflorist met de melding dat ze vrijdag geleverd zouden worden. niet gebeurd, op zaterdag stuur ik een mail met als antwoord dat ze gezien de versheidsgarantie de dag na de afgesproken datum geleverd zouden worden. ( wat dus ook al voorbij was) . Na 4 dagen heb ik een mail gestuurd dat ik die bloemen, die al 4 dagen in een depot lagen, niet meer wenste en dat ik vragen heb bij hun versheidsgarantie. geen antwoord gekregen. maandag, na 5 dagen stonden ze voor de deur, helemaal niet vers meer, en dan kreeg ik een mail om me te melden dat de bloemen gelukkig geleverd zijn.. bloemen die besteld waren voor een moment op vrijdag, zijn nutteloos na zoveel dagen. ik had via mail terugbetaling gevraagd maar dat negeerden ze, een korting bon interesseert me niet omdat ik nooit met hen nog zal werken.

Opgelost Behandeld door Test Aankoop
A. C.
22/01/2024

Levering komt niet overeen met wat ik besteld heb volgens website

Ik bestelde op 15 december een boeket bloemen om te laten afleveren in Humbeek op 22 december. Bloemen pas een dag later geleverd en het ergste van al was dat de bloemen helemaal niet overeen kwamen met de foto op de website. Ik heb duidelijke bewijzen gestuurd, maar ze bleven moeilijk doen en vragen om de bloemen van alle kanten te tonen. Terwijl zij dit op hun website ook niet doen. Ik ben al klacht bij politie gaan indienen en daar heb ik gedaan wat ze gezegd hadden door een vriendelijke mail met uitleg waarom ik de door hen gevraagde foto niet kon sturen. Daar werd niet naar geluisterd en ze bleven vragen voor een foto van de andere kant. Dit moest ook binnen 7 dagen na levering. Dit kon al sowieso niet door hun laattijdig antwoord. Nu weigeren ze gewoon om mijn geld terug te geven.

Afgesloten

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 1 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform