Terug

Verwelkte bloemen als geschenk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

D. D.

Naar: Euroflorist

23/06/2025

Geachte, Ik bestelde op 18 Juni 2025 een boeket bij jullie om te laten lever op vrijdag 20 Juni 2025. De bloemen werden vandaag 23 Juni geleverd in een erbarmelijke toestand! Ik aanvaard nog de service, noch het product en eis een volledige terugbetaling van mijn inkosten! Hoogachtend, Delphine Delvoye

Berichten (2)

Euroflorist

Naar: D. D.

24/06/2025

Goedemiddag, Hartelijk dank voor je bericht met betrekking tot je bestelling bij Euroflorist. We hebben je order geannuleerd en je restitutie volledig verwerkt. Het bedrag zal worden teruggestort via de oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het 2-5 werkdagen kan duren voordat de restitutie is verwerkt en teruggestort op je rekening. We begrijpen het belang van je aankoop en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat je mogelijk hebt ondervonden. Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Hartelijke groeten Sheila Euroflorist Klantenservice Op 23 juni 2025 om 09:31:05 UTC schreef Klachten klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [4YPV27-K51ML]

Euroflorist

Naar: D. D.

26/06/2025

Hallo Klachten, We willen graag weten wat jij van onze klantenservice vindt?! We zouden het op prijs stellen als je een ​​simpele vraag kan beantwoorden, door op onderstaande link te klikken: NL: s:surveys.hotjar.com/cd1d6f2e-7241-40ba-8a7d-ea9decf3977f BE: s:surveys.hotjar.com/f64f3e50-43be-40a7-bbe4-ea43ef4c1ea8 Alvast bedankt voor je tijd en een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Klantenservice Euroflorist PS: Hier is een herinnering aan waar dat verzoek over ging: Sheila (Euroflorist Belgium ) 24 jun 2025 09::41 GMT+1 Goedemiddag, Hartelijk dank voor je bericht met betrekking tot je bestelling bij Euroflorist. We hebben je order geannuleerd en je restitutie volledig verwerkt. Het bedrag zal worden teruggestort via de oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het 2-5 werkdagen kan duren voordat de restitutie is verwerkt en teruggestort op je rekening. We begrijpen het belang van je aankoop en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat je mogelijk hebt ondervonden. Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Hartelijke groeten Sheila Euroflorist Klantenservice Klachten 23 jun 2025 10:31 GMT+1 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [4YPV27-K51ML]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform