Hallo Klachten,
We willen graag weten wat jij van onze klantenservice vindt?!
We zouden het op prijs stellen als je een simpele vraag kan beantwoorden, door op onderstaande link te klikken:
NL:
s:surveys.hotjar.com/cd1d6f2e-7241-40ba-8a7d-ea9decf3977f
BE: s:surveys.hotjar.com/f64f3e50-43be-40a7-bbe4-ea43ef4c1ea8
Alvast bedankt voor je tijd en een fijne dag toegewenst.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Euroflorist
PS: Hier is een herinnering aan waar dat verzoek over ging:
Sheila (Euroflorist Belgium )
24 jun 2025 09::41 GMT+1
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor je bericht met betrekking tot je bestelling bij Euroflorist.
We hebben je order geannuleerd en je restitutie volledig verwerkt. Het bedrag zal worden teruggestort via de oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het 2-5 werkdagen kan duren voordat de restitutie is verwerkt en teruggestort op je rekening.
We begrijpen het belang van je aankoop en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat je mogelijk hebt ondervonden.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.
Hartelijke groeten
Sheila
Euroflorist Klantenservice
Klachten
23 jun 2025 10:31 GMT+1
[4YPV27-K51ML]