Terug

BE22461564 niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

D. V.

Naar: Euroflorist

28/05/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 23/05/2025kocht ik een MMBO24005PSM lilac blushin uw online winkel en betaalde ik 31,99€ plus 9,99€ verzendkosten. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen 24/05/2025 zou plaatsvinden. De goederen werden echter nooit geleverd. Deze vertraging heeft mij als gevende partij ernstige schade berokkend. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van 41,98€ wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Van Humbeeck Delphy Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (2)

Euroflorist

Naar: D. V.

28/05/2025

Hallo Bedankt voor je e-mail, onze welgemeende excuses dat jouw bestelling niet is ontvangen. We hebben je bestelling volledig terugbetaald. Het kan 3-5 werkdagen duren voordat dit op je rekening staat. Als blijk van onze waardering voor je begrip, geven we je ook een persoonlijke kortingscode die je kunt gebruiken op je volgende aankoop.[EF1SORRY25] Wij begrijpen de waarde van je aankoop en bieden onze oprechte excuses aan voor eventueel ongemak dat je hebt ervaren. Hartelijke groeten Jacqueline Euroflorist Klantenservice Op 28 mei 2025 om 09:15:56 UTC schreef Klachten klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [GLJ4P9-6WPDW]

Euroflorist

Naar: D. V.

30/05/2025

Hallo Klachten, We willen graag weten wat jij van onze klantenservice vindt?! We zouden het op prijs stellen als je een ​​simpele vraag kan beantwoorden, door op onderstaande link te klikken: NL: s:surveys.hotjar.com/cd1d6f2e-7241-40ba-8a7d-ea9decf3977f BE: s:surveys.hotjar.com/f64f3e50-43be-40a7-bbe4-ea43ef4c1ea8 Alvast bedankt voor je tijd en een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Klantenservice Euroflorist PS: Hier is een herinnering aan waar dat verzoek over ging: Jacqueline (Euroflorist Belgium ) 28 mei 2025 11::58 GMT+1 Hallo Bedankt voor je e-mail, onze welgemeende excuses dat jouw bestelling niet is ontvangen. We hebben je bestelling volledig terugbetaald. Het kan 3-5 werkdagen duren voordat dit op je rekening staat. Als blijk van onze waardering voor je begrip, geven we je ook een persoonlijke kortingscode die je kunt gebruiken op je volgende aankoop.[EF1SORRY25] Wij begrijpen de waarde van je aankoop en bieden onze oprechte excuses aan voor eventueel ongemak dat je hebt ervaren. Hartelijke groeten Jacqueline Euroflorist Klantenservice Klachten 28 mei 2025 10:15 GMT+1 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [GLJ4P9-6WPDW]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform