Terug

Niet geleverd en geen hulp

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

A. D.

Naar: Euroflorist

09/10/2025

Op 19 mei 2025 plaatste ik bij Euroflorist een bestelling als steunbetuiging voor iemand die een naaste verloor. Die bloemen zijn tot op vandaag niet geleverd, ondanks herhaald contact van mijn kant én eerdere beloftes van de medewerkers om het boeket alsnog te verzenden. Ik begrijp dat er iets mis kan lopen, maar wat ik níet begrijp, is het volledige gebrek aan opvolging en respectvolle afhandeling. Sinds juni heb ik herhaaldelijk contact opgenomen – telkens zonder enige reactie. Intussen is er geen boeket geleverd, geen terugbetaling uitgevoerd en geen enkele duidelijke communicatie meer gekomen. De situatie sleept nu al bijna 5 maanden aan. Het verliesmoment waarvoor dit boeket bedoeld was, ligt intussen ver achter ons. De impact van het gebaar is verloren gegaan en ik heb hier ontzettend veel tijd, energie en frustratie in gestoken – voor iets dat vlot en zorgeloos had moeten verlopen.

Berichten (3)

Euroflorist

Naar: A. D.

11/10/2025

Hallo Klachten, We willen graag weten wat jij van onze klantenservice vindt?! We zouden het op prijs stellen als je een ​​simpele vraag kan beantwoorden, door op onderstaande link te klikken: NL: s:surveys.hotjar.com/cd1d6f2e-7241-40ba-8a7d-ea9decf3977f BE: s:surveys.hotjar.com/f64f3e50-43be-40a7-bbe4-ea43ef4c1ea8 Alvast bedankt voor je tijd en een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Klantenservice Euroflorist PS: Hier is een herinnering aan waar dat verzoek over ging: Klachten 9 okt 2025 07::45 GMT+1 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

A. D.

Naar: Euroflorist

11/10/2025

Beste Euroflorist Dit is geen antwoord. Ik denk dat het duidelijk is wat ik van de klantenservice vind. Ik heb dat eerder duidelijk, verschillende keren en met respect gemeld. Groeten Ans

Euroflorist

Naar: A. D.

14/10/2025

Hallo Klachten, We willen graag weten wat jij van onze klantenservice vindt?! We zouden het op prijs stellen als je een ​​simpele vraag kan beantwoorden, door op onderstaande link te klikken: NL: s:surveys.hotjar.com/cd1d6f2e-7241-40ba-8a7d-ea9decf3977f BE: s:surveys.hotjar.com/f64f3e50-43be-40a7-bbe4-ea43ef4c1ea8 Alvast bedankt voor je tijd en een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Klantenservice Euroflorist PS: Hier is een herinnering aan waar dat verzoek over ging: Klachten 11 okt 2025 11::30 GMT+1 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform