Terug

Geen levering

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

F. J.

Naar: Euroflorist

09/12/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 5 december kocht ik een bloemen voor mijn vrouw haar verjaardag in uw online winkel en betaalde ik 45 EUro plus verzendkosten. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering op 8 december zou plaatsvinden. De goederen werden echter niet geleverd Deze vertraging heeft mij als partner ernstige schade berokkend. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van 45€ wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Joossens

Berichten (4)

Euroflorist

Naar: F. J.

10/12/2025

Hallo, Het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet is aangekomen. Aangezien je een product hebt geselecteerd dat per koerier wordt geleverd, kun je ervan uitgaan dat we streven naar levering op de volgende dag (met een slagingspercentage van 95%), maar het kan soms 1-2 werkdagen duren vanaf de geselecteerde leverdatum. Dit staat ook in de algemene voorwaarden. Je bestelling is nog onderweg en we verwachten dat deze binnenkort aankomt. Bovendien worden onze bloemen in knop verstuurd om maximale versheid bij aankomst te garanderen, zelfs als ze de volgende dag arriveren. Om op de hoogte te blijven, raden we je aan de Track Trace-link te gebruiken die de koerier aanbiedt om de voortgang van je levering in realtime te volgen. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Hartelijke groeten Dilara Euroflorist Klantenservice Op 9 december 2025 om 16:45:58 UTC schreef Klachten klachten@test-aankoop.be:

F. J.

Naar: Euroflorist

11/12/2025

Beste, u verteld en leugen ik ben in contact met Anna en zij heeft mij bevestigd dat en VOLLEDIGE terugbetaling zal gebeuren. Indien u niet wenst te voldoen aan deze belofte zal ik de nodige stappen ondernemen door klacht in te dienen bij FOD inc ook uw webiste hosting + clourflare zij zullen zeker actie ondernemen als ze weten dat ze en malafide website hosten dat kan ik u garanderen. Joossens

Euroflorist

Naar: F. J.

12/12/2025

Hallo Klachten, We willen graag weten wat jij van onze klantenservice vindt?! We zouden het op prijs stellen als je een simpele vraag kan beantwoorden, door op onderstaande link te klikken: NL: s:surveys.hotjar.com/cd1d6f2e-7241-40ba-8a7d-ea9decf3977f BE: s:surveys.hotjar.com/f64f3e50-43be-40a7-bbe4-ea43ef4c1ea8 Alvast bedankt voor je tijd en een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Klantenservice Euroflorist PS: Hier is een herinnering aan waar dat verzoek over ging: Dilara (Euroflorist Belgium ) 10 dec 2025 08::12 GMT Hallo, Het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet is aangekomen. Aangezien je een product hebt geselecteerd dat per koerier wordt geleverd, kun je ervan uitgaan dat we streven naar levering op de volgende dag (met een slagingspercentage van 95%), maar het kan soms 1-2 werkdagen duren vanaf de geselecteerde leverdatum. Dit staat ook in de algemene voorwaarden. Je bestelling is nog onderweg en we verwachten dat deze binnenkort aankomt. Bovendien worden onze bloemen in knop verstuurd om maximale versheid bij aankomst te garanderen, zelfs als ze de volgende dag arriveren. Om op de hoogte te blijven, raden we je aan de Track Trace-link te gebruiken die de koerier aanbiedt om de voortgang van je levering in realtime te volgen. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Hartelijke groeten Dilara Euroflorist Klantenservice Klachten 9 dec 2025 16:45 GMT

Euroflorist

Naar: F. J.

14/12/2025

Hallo Klachten, We willen graag weten wat jij van onze klantenservice vindt?! We zouden het op prijs stellen als je een simpele vraag kan beantwoorden, door op onderstaande link te klikken: NL: s:surveys.hotjar.com/cd1d6f2e-7241-40ba-8a7d-ea9decf3977f BE: s:surveys.hotjar.com/f64f3e50-43be-40a7-bbe4-ea43ef4c1ea8 Alvast bedankt voor je tijd en een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Klantenservice Euroflorist PS: Hier is een herinnering aan waar dat verzoek over ging: Klachten 11 dec 2025 16::45 GMT


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform