Hallo Klachten,
We willen graag weten wat jij van onze klantenservice vindt?!
We zouden het op prijs stellen als je een simpele vraag kan beantwoorden, door op onderstaande link te klikken:
NL:
s:surveys.hotjar.com/cd1d6f2e-7241-40ba-8a7d-ea9decf3977f
BE: s:surveys.hotjar.com/f64f3e50-43be-40a7-bbe4-ea43ef4c1ea8
Alvast bedankt voor je tijd en een fijne dag toegewenst.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Euroflorist
PS: Hier is een herinnering aan waar dat verzoek over ging:
Dilara (Euroflorist Belgium )
10 dec 2025 08::12 GMT
Hallo,
Het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet is aangekomen.
Aangezien je een product hebt geselecteerd dat per koerier wordt geleverd, kun je ervan uitgaan dat we streven naar levering op de volgende dag (met een slagingspercentage van 95%), maar het kan soms 1-2 werkdagen duren vanaf de geselecteerde leverdatum. Dit staat ook in de algemene voorwaarden.
Je bestelling is nog onderweg en we verwachten dat deze binnenkort aankomt. Bovendien worden onze bloemen in knop verstuurd om maximale versheid bij aankomst te garanderen, zelfs als ze de volgende dag arriveren.
Om op de hoogte te blijven, raden we je aan de Track Trace-link te gebruiken die de koerier aanbiedt om de voortgang van je levering in realtime te volgen.
Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Hartelijke groeten
Dilara
Euroflorist Klantenservice
Klachten
9 dec 2025 16:45 GMT