Terug

Niet geleverd

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

L. D.

Naar: Euroflorist

04/10/2025

Beste Mijn bestelling werd nooit geleverd terwijl Euroflorist.be beweert van wel. Zij antwoorden steeds naast de kwestie als er een vraag gesteld wordt via mail en blijven beweren dat "de mevrouw de bloemen in ontvangst nam". Op hun website staat de levering ook nog op "te behandelen". Ik stuurde al Screenshots van whatsapp verkeer met de ontvanger maar zonder resultaat. Eveneens werden Screenshots van de bel doorgestuurd waaruit blijkt dat er niet werd aangebeld. Dit is zeer onprofessioneel. Bovendien krijg je steeds mails van de klantendienst "leuk dat het boeket geleverd is". Het trouwfeest was vorige week dus het was zo belangrijk dat de bloemen vorige week aankwamen. Tot op heden na 1 week discussie geen oplossing of terugbetaling. Hier betaal je voor bloemen die niet geleverd zijn.

Berichten (4)

Euroflorist

Naar: L. D.

04/10/2025

Hallo, Bedankt voor uw e-mail. Zou u zo vriendelijk willen zijn om het volledige afleveradres te bevestigen? Dit stelt ons in staat om deze kwestie verder te onderzoeken. Hartelijke groeten Anna Euroflorist Klantenservice Op 4 oktober 2025 om 06:00:46 UTC schreef Klachten klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

L. D.

Naar: Euroflorist

04/10/2025

Beste Dat is Krommendonck 1, 9080, Lochristi (zaffelare)

Euroflorist

Naar: L. D.

06/10/2025

Hallo Hartelijk dank voor je bericht met betrekking tot je bestelling bij Euroflorist. We hebben je order geannuleerd en je restitutie volledig verwerkt. Het bedrag zal worden teruggestort via de oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het 2-5 werkdagen kan duren voordat de restitutie is verwerkt en teruggestort op je rekening. We begrijpen het belang van je aankoop en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat je mogelijk hebt ondervonden. Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Hartelijke groeten Jacqueline Euroflorist Klantenservice Op 4 oktober 2025 om 16:15:14 UTC schreef Klachten klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Euroflorist

Naar: L. D.

06/10/2025

Hallo Klachten, We willen graag weten wat jij van onze klantenservice vindt?! We zouden het op prijs stellen als je een ​​simpele vraag kan beantwoorden, door op onderstaande link te klikken: NL: s:surveys.hotjar.com/cd1d6f2e-7241-40ba-8a7d-ea9decf3977f BE: s:surveys.hotjar.com/f64f3e50-43be-40a7-bbe4-ea43ef4c1ea8 Alvast bedankt voor je tijd en een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Klantenservice Euroflorist PS: Hier is een herinnering aan waar dat verzoek over ging: Anna (Euroflorist Belgium ) 4 okt 2025 11::39 GMT+1 Hallo, Bedankt voor uw e-mail. Zou u zo vriendelijk willen zijn om het volledige afleveradres te bevestigen? Dit stelt ons in staat om deze kwestie verder te onderzoeken. Hartelijke groeten Anna Euroflorist Klantenservice Klachten 4 okt 2025 07:00 GMT+1 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform