Uitstekend

90 punten Info

Meest recente klachten

S. S.
5/11/2025

Aankoopbon

Hallo ik heb onlangs aankoop gedaan voor aankoop bon van Dreamland via Edenred. Ik had gevraagd om een terug betaling omdat ik deze bon niet kon gebruiken voor alles bij Dreamland. Maar omdat ik deze heb bekeken maar niet gebruikt gaat dit. Maar als ik de bon open deed om bekijken kwam pas duidelijk de voorwaarden te staan maarja dan is het al te laat want ik heb het geopend dus vind dit niet kunnen. Kan hier iets aan worden gedaan? Mvg Stephanie

In behandeling
K. V.
29/10/2025

Betalingsproblemen

Geachte mevrouw/heer, Op 29/10/2025 heb ik tevergeefs geprobeerd om betaling uit te voeren bij Delhaize maar is voor de zoveelste keer niet gelukt? Ik krijg de melding '"afgebroken" Ik stel echter vast dat wanneer ik, voor de 2de keer jullie klantendienst bel, men mij vraagt een screenshot door te sturen van het probleem. Telkens begint de operator mij op te lijsten wanneer ik de kaart wel heb kunnen gebruiken, maar dit lost het probleem niet op. Ik kan nogmaals mijn maaltijdcheques niet gebruiken. Dit komt voor in verschillende zaken waar ik altijd zonder probleem heb kunnen betalen tot voor kort. Verschillende winkels, waaronder Delhaize, Louis Delhaize ene lokale handelaars hebben reeds aangegeven dat zij geregeld problemen hebben met klanten die houder zijn van een Edenred kaart. Dit heeft geleid tot financiële ongemakken die ik nu zelf moet zien op te lossen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 7 ,november een duidelijk antwoord en oplossing zodat ik mijn maaltijdcheques kan gebruiken bij die handelaars die aangeven dat ik de Edenred kaart bij hen kan gebruiken. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

In behandeling
A. B.
28/07/2025

EDENRED KAART NOG STEEDS NIET ONTVANGEN

Volgens de communicatie van Edenred diende ik een nieuwe kaart aan te vragen omdat de kaarten vernieuwd werden. Ik heb deze kaart besteld en betaald in maart 2025, maar tot op heden – vandaag 28 juli – heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Ondanks herhaaldelijk mailverkeer hierover werd de kaart in eerste instantie opgestuurd naar mijn maatschappelijke zetel, waar ik ze nooit ontvangen heb. Daarna werd beloofd dat ze opnieuw zou worden verzonden naar mijn huidige woonadres. Ook deze tweede kaart is nooit aangekomen. Tot overmaat van ramp heb ik de kaart zelfs twee keer moeten betalen, zonder dat ik ooit effectief een nieuwe kaart heb mogen ontvangen. Dit is bijzonder frustrerend en onaanvaardbaar. Bedankt om; 1. De situatie te onderzoeken, 2. Edenred zo snel mogelijk een nieuwe kaart op mijn huidige adres te bezorgen, 3. Minstens één van de twee betalingen terug te storten, aangezien ik dubbel heb betaald zonder ooit een kaart te ontvangen. Dankjewel en uitkijkend naar een snelle en duidelijke oplossing voor dit aanslepende probleem.

Opgelost
E. V.
31/10/2024

Tegoed ecocheques Edenred

Ik heb nog een saldo aan ecocheques open staan bij Edenred maar ben mijn Edenred kaart kwijt en kan de ecocheques dus niet opnemen. Ik heb al verschillende keren contact gehad met Edenred (sinds augustus van dit jaar) en zij zeggen me telkens dat volgens hun contract met de werkgever de levering van de nieuwe kaart via de werkgever moet gebeuren, ze kunnen dat niet rechtstreeks met mij regelen dus. Ik heb 3 jaar geleden mijn ontslag gegeven bij die werkgever. De (ex-)werkgever zou van Edenred een aanvraag tot betaling van de nieuwe kaart ontvangen hebben, maar zij reageren niet en dus wordt er geen nieuwe kaart aangemaakt en opgestuurd. De ecocheques (ter waarde van 187,50 euro) vervallen op 2 november 2024. Het lijkt me niet gepast dat Edenred zich verschuilt achter hun contract met de werkgever, om geen nieuwe kaart rechtstreeks aan de werknemer te leveren (ze moeten naar mijn mening maar een clausule voorzien in hun contract). De cheques staan op mijn naam op een account bij Edenred, maar ik kan ze niet opnemen. Ik heb hier wel voor gewerkt en heb er toch recht op. Hopelijk kan een tussenkomst van Testaankoop leiden tot een oplossing...

Afgesloten
H. V.
15/10/2024

Fraude met mijn kaart

Op 28/7 werd online een betaling gedaan van 400 eur met mijn ecocheques door fraude. Ik wil deze 400 euro terug vorderen van Edenred omdat de beveiliging van hun systeem niet voldoet. Ze weigeren dit echter omdat ze beweren dat mijn e-mailaccount gehackt is en daardoor ook mijn Edenredaccount. Volgens mij kan dit niet: de wachtwoorden van de 2 accounts zijn totaal anders. Er is 2staps verificatie voor de edenred account : email + wachtwoord én Itsme, maar dat was vermoed ik op 28/7 nog niet in voege. (Ik heb de vraag meerdere keren gesteld, maar ze willen er niet op antwoorden). Ik snap niet dat iemand die niet over mijn kaart beschikt toch 400 euro kan betalen online. Ik wist niet dat er online met de kaart kon betaald worden. Blijkbaar kan je die optie uitvinken (sinds ? ), maar ik vind dat de omgekeerde wereld. IK zou dus graag mijn ecocheques terug gestort krijgen. In bijlage: mailverkeer met edenred, aangifte politie, nieuwe kaart die ik toegestuurd gekregen heb : op iemand anders zijn naam !!

Afgesloten

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 2 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform