Hallo,
Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (3021658).
We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden.
Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken!
Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?Ik gebruik de correcte pincode, maar bij de betaling krijg ik de boodschap verkeerde pincode, wat moet ik doen?
Gelieve ons een foto van uw kaart door te sturen via dit online formulier. Zodra de testen zijn afgerond,...
Meer informatie✔ Ja, mijn aanvraag sluitenArtikel weergevenIk heb mijn Edenred Maaltijd nog niet ontvangen?
De opladingsdatum van je Edenred-kaart hangt af van de datum en de betaalwijze van je werkgever. Wanneer je werkgever...
Meer informatie✔ Ja, mijn aanvraag sluitenArtikel weergevenWaarom kan ik bij bepaalde handelaars niet mobiel betalen met mijn kaart?
Sommige handelszaken en supermarkten hebben besloten om voortaan geen mobiele betalingen met de Edenred-kaart meer te...
Meer informatie✔ Ja, mijn aanvraag sluitenArtikel weergeven
Ik gebruik de correcte pincode, maar bij de betaling krijg ik de boodschap verkeerde pincode, wat moet ik doen?
Gelieve ons een foto van uw kaart door te sturen via
dit online formulier.
Zodra de testen zijn afgerond, brengen wij u op de hoogte van de resultaten en bestellen we indien nodig een nieuwe kaart.
Beantwoordt dit artikel de vraag?✔ Ja, mijn aanvraag sluiten✘ Nee
Met vriendelijke groeten,
Het Edenred Support-team
Klachten
29 okt 2025 10:45 CET
Betalingsproblemen