Terug

EDENRED KAART NOG STEEDS NIET ONTVANGEN

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: Edenred Belgium

28/07/2025

Volgens de communicatie van Edenred diende ik een nieuwe kaart aan te vragen omdat de kaarten vernieuwd werden. Ik heb deze kaart besteld en betaald in maart 2025, maar tot op heden – vandaag 28 juli – heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Ondanks herhaaldelijk mailverkeer hierover werd de kaart in eerste instantie opgestuurd naar mijn maatschappelijke zetel, waar ik ze nooit ontvangen heb. Daarna werd beloofd dat ze opnieuw zou worden verzonden naar mijn huidige woonadres. Ook deze tweede kaart is nooit aangekomen. Tot overmaat van ramp heb ik de kaart zelfs twee keer moeten betalen, zonder dat ik ooit effectief een nieuwe kaart heb mogen ontvangen. Dit is bijzonder frustrerend en onaanvaardbaar. Bedankt om; 1. De situatie te onderzoeken, 2. Edenred zo snel mogelijk een nieuwe kaart op mijn huidige adres te bezorgen, 3. Minstens één van de twee betalingen terug te storten, aangezien ik dubbel heb betaald zonder ooit een kaart te ontvangen. Dankjewel en uitkijkend naar een snelle en duidelijke oplossing voor dit aanslepende probleem.

Berichten (9)

Edenred Belgium

Naar: A. B.

29/07/2025

Hallo, Uw vraag werd beantwoord (ref.: 2904739) en dat antwoord vindt u hieronder terug. Hebt u een opmerking? Beantwoord dan gewoon deze e-mail. Met vriendelijke groeten, Het Edenred-supportteam Katrien Lanckman (ERBE - carduser) 29 jul 2025 10:41 CEST Beste, Uit een eerste analyse van het mailverkeer zou blijken dat het oorspronkelijke adres niet correct zijn geweest, waardoor er dus kosten werden aangerekend voor het verzenden van een nieuwe kaart. Teneinde dit dossier verder te kunnen behandelen en de juiste acties te nemen, gelieve ons te bevestigen welke adressen al dan niet correct zijn/waren. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards, Edenred - Support Team Een andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken. Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Klachten 28 jul 2025 22:00 CEST ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ EDENRED KAART NOG STEEDS NIET ONTVANGEN ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ WEBSITEHELP CENTER © Edenred [G193G1-EY22X]

A. B.

Naar: Edenred Belgium

29/07/2025

Beste beide adressen zijn correct. Het adres in Knesselare is de maatschappelijke zetel van mijn bedrijf en het adres in Gent is mijn woonadres.

Edenred Belgium

Naar: A. B.

29/07/2025

Hallo, Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (2905265). We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken! Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?Lees onze Notice Wilt u meer weten over ons privacybeleid? Alle informatie vindt u via deze link. Meer informatie✔ Ja, mijn aanvraag sluitenArtikel weergevenIk gebruik de correcte pincode, maar bij de betaling krijg ik de boodschap verkeerde pincode, wat moet ik doen? Gelieve ons een foto van uw kaart door te sturen via dit online formulier. Zodra de testen zijn afgerond,... Meer informatie✔ Ja, mijn aanvraag sluitenArtikel weergevenMijn verzendadres veranderen Kreeg u een mail van ons dat we een nieuwe Edenred-kaart aanmaken voor u, maar is het adres naar waar we die kaart... Meer informatie✔ Ja, mijn aanvraag sluitenArtikel weergeven Lees onze Notice Wilt u meer weten over ons privacybeleid? Alle informatie vindt u via deze link.Beantwoordt dit artikel de vraag?✔ Ja, mijn aanvraag sluiten✘ Nee Met vriendelijke groeten, Het Edenred Support-team Klachten 29 jul 2025 11:45 CEST ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ Nieuw bericht van AN B ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ WEBSITEHELP CENTER © Edenred

Edenred Belgium

Naar: A. B.

31/07/2025

Hallo, Uw vraag werd beantwoord (ref.: 2904739) en dat antwoord vindt u hieronder terug. Hebt u een opmerking? Beantwoord dan gewoon deze e-mail. Met vriendelijke groeten, Het Edenred-supportteam Katrien Lanckman (ERBE - carduser) 31 jul 2025 11:20 CEST Beste An, Hartelijk dank voor de bevestiging. Op basis van deze informatie zal ik intern vragen om een creditnota op te stellen. Ik hou u op de hoogte van zodra deze is aangemaakt. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards, Edenred - Support Team Een andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken. Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Katrien Lanckman (ERBE - carduser) 29 jul 2025 10:41 CEST Beste, Uit een eerste analyse van het mailverkeer zou blijken dat het oorspronkelijke adres niet correct zijn geweest, waardoor er dus kosten werden aangerekend voor het verzenden van een nieuwe kaart. Teneinde dit dossier verder te kunnen behandelen en de juiste acties te nemen, gelieve ons te bevestigen welke adressen al dan niet correct zijn/waren. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards, Edenred - Support Team Een andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken. Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Klachten 28 jul 2025 22:00 CEST ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ EDENRED KAART NOG STEEDS NIET ONTVANGEN ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ WEBSITEHELP CENTER © Edenred [G193G1-EY22X]

Edenred Belgium

Naar: A. B.

01/08/2025

Hallo, Uw vraag werd beantwoord (ref.: 2904739) en dat antwoord vindt u hieronder terug. Hebt u een opmerking? Beantwoord dan gewoon deze e-mail. Met vriendelijke groeten, Het Edenred-supportteam Katrien Lanckman (ERBE - Customer Digital) 1 aug 2025 10:54 CEST Beste An, Hierbij kan ik bevestigen dat een creditnota werd opgesteld. U zou deze via aparte mail kortelings moeten ontvangen. Mag ik u vragen om mij te bevestigen op welk rekeningnummer de terugbetaling mag uitgevoerd worden? Misschien best dat u ons deze informatie doorstuurt via ons online formulier en niet via deze weg. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards, Edenred - Support Team Een andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken. Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Katrien Lanckman (ERBE - Customer Digital) 31 jul 2025 11:20 CEST Beste An, Hartelijk dank voor de bevestiging. Op basis van deze informatie zal ik intern vragen om een creditnota op te stellen. Ik hou u op de hoogte van zodra deze is aangemaakt. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards, Edenred - Support Team Een andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken. Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Katrien Lanckman (ERBE - Customer Digital) 29 jul 2025 10:41 CEST Beste, Uit een eerste analyse van het mailverkeer zou blijken dat het oorspronkelijke adres niet correct zijn geweest, waardoor er dus kosten werden aangerekend voor het verzenden van een nieuwe kaart. Teneinde dit dossier verder te kunnen behandelen en de juiste acties te nemen, gelieve ons te bevestigen welke adressen al dan niet correct zijn/waren. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards, Edenred - Support Team Een andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken. Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Klachten 28 jul 2025 22:00 CEST ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ EDENRED KAART NOG STEEDS NIET ONTVANGEN ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ WEBSITEHELP CENTER © Edenred [G193G1-EY22X]

A. B.

Naar: Edenred Belgium

01/08/2025

Dankjewel. Je mag dit storten op het bankrekening nummer dat je hebt van mij, An Consult.

Edenred Belgium

Naar: A. B.

01/08/2025

Hallo, Wees gerust, we zijn uw vraag niet vergeten (referentie: 2904739). Door de toestroom van berichten duurt het iets langer dan gewoonlijk voor we uw vraag kunnen beantwoorden. Gelieve ons niet meerdere berichten te sturen, want dat zou de verwerking ervan alleen maar vertragen. Bedankt voor uw geduld en uw begrip. Neem ondertussen een kijkje op onze FAQ. Met vriendelijke groeten, Het Edenred-supportteam Klachten 28 jul 2025 22:00 CEST ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ EDENRED KAART NOG STEEDS NIET ONTVANGEN ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ WEBSITEHELP CENTER © Edenred [G193G1-EY22X]

Edenred Belgium

Naar: A. B.

01/09/2025

Hallo, We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 2904739) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten. Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail. Met vriendelijke groeten, Het Edenred-supportteam Kenza Rakik (ERBE - Customer Digital) 1 sep 2025 15:16 CEST Beste, Ik dank u voor deze informatie. We zullen de terugbetaling van 13,31€ op de volgende werkdag uitvoeren. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards, Edenred - Support Team Een andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken. Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Katrien Lanckman (ERBE - Customer Digital) 1 aug 2025 10:54 CEST Beste An, Hierbij kan ik bevestigen dat een creditnota werd opgesteld. U zou deze via aparte mail kortelings moeten ontvangen. Mag ik u vragen om mij te bevestigen op welk rekeningnummer de terugbetaling mag uitgevoerd worden? Misschien best dat u ons deze informatie doorstuurt via ons online formulier en niet via deze weg. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards, Edenred - Support Team Een andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken. Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Katrien Lanckman (ERBE - Customer Digital) 31 jul 2025 11:20 CEST Beste An, Hartelijk dank voor de bevestiging. Op basis van deze informatie zal ik intern vragen om een creditnota op te stellen. Ik hou u op de hoogte van zodra deze is aangemaakt. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards, Edenred - Support Team Een andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken. Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Katrien Lanckman (ERBE - Customer Digital) 29 jul 2025 10:41 CEST Beste, Uit een eerste analyse van het mailverkeer zou blijken dat het oorspronkelijke adres niet correct zijn geweest, waardoor er dus kosten werden aangerekend voor het verzenden van een nieuwe kaart. Teneinde dit dossier verder te kunnen behandelen en de juiste acties te nemen, gelieve ons te bevestigen welke adressen al dan niet correct zijn/waren. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards, Edenred - Support Team Een andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken. Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Klachten 28 jul 2025 22:00 CEST ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ EDENRED KAART NOG STEEDS NIET ONTVANGEN ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Edenred Belgium

Naar: A. B.

02/09/2025

Hallo, U was onlangs in contact met onze klantendienst. Kan u even de tijd nemen om ons uw feedback te geven? Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Uw vraag ging over: Kenza Rakik (ERBE - Customer Digital) 1 sep 2025 15:16 CEST Beste, Ik dank u voor deze informatie. We zullen de terugbetaling van 13,31€ op de volgende werkdag uitvoeren. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards, Edenred - Support Team Een andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken. Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Katrien Lanckman (ERBE - Customer Digital) 1 aug 2025 10:54 CEST Beste An, Hierbij kan ik bevestigen dat een creditnota werd opgesteld. U zou deze via aparte mail kortelings moeten ontvangen. Mag ik u vragen om mij te bevestigen op welk rekeningnummer de terugbetaling mag uitgevoerd worden? Misschien best dat u ons deze informatie doorstuurt via ons online formulier en niet via deze weg. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards, Edenred - Support Team Een andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken. Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Katrien Lanckman (ERBE - Customer Digital) 31 jul 2025 11:20 CEST Beste An, Hartelijk dank voor de bevestiging. Op basis van deze informatie zal ik intern vragen om een creditnota op te stellen. Ik hou u op de hoogte van zodra deze is aangemaakt. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards, Edenred - Support Team Een andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken. Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Katrien Lanckman (ERBE - Customer Digital) 29 jul 2025 10:41 CEST Beste, Uit een eerste analyse van het mailverkeer zou blijken dat het oorspronkelijke adres niet correct zijn geweest, waardoor er dus kosten werden aangerekend voor het verzenden van een nieuwe kaart. Teneinde dit dossier verder te kunnen behandelen en de juiste acties te nemen, gelieve ons te bevestigen welke adressen al dan niet correct zijn/waren. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards, Edenred - Support Team Een andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken. Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide Klachten 28 jul 2025 22:00 CEST ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ EDENRED KAART NOG STEEDS NIET ONTVANGEN ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform