Hallo,
Wees gerust, we zijn uw vraag niet vergeten (referentie:
2555508). Door de toestroom van berichten duurt het iets langer dan gewoonlijk voor we uw vraag kunnen beantwoorden.
Gelieve ons niet meerdere berichten te sturen, want dat zou de verwerking ervan alleen maar vertragen.
Bedankt voor uw geduld en uw begrip.
Neem ondertussen een kijkje op onze FAQ.
Misschien kunnen deze artikelen u helpen?
Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?Mijn kaart is beschadigd
Ik ben een vaste werknemer Indien uw kaart beschadigd is, dient u uw kaart te blokkeren. Er zijn drie manieren om dit...
Meer informatie✔ Ja, mijn aanvraag sluitenArtikel weergevenIk gebruik de correcte pincode, maar bij de betaling krijg ik de boodschap verkeerde pincode, wat moet ik doen?
Gelieve ons een foto van uw kaart door te sturen via dit online formulier. Zodra de testen zijn afgerond,...
Meer informatie✔ Ja, mijn aanvraag sluitenArtikel weergevenMijn kaart is verloren of gestolen
Ik ben een vaste werknemer U moet uw kaart blokkeren in geval van verlies of diefstal. Er zijn drie manieren om dit...
Meer informatie✔ Ja, mijn aanvraag sluitenArtikel weergeven
Mijn kaart is beschadigd
Ik ben een vaste werknemer
Indien uw kaart beschadigd is, dient u uw kaart te blokkeren.
Er zijn drie manieren om dit te doen:
Online via de Persoonlijke Webruimte op www.MyEdenred.bePer telefoon via onze interactieve spraakserver op het nummer 02/702.20.02Via uw MyEdenred App.
Uw kaart zal dan onbruikbaar worden. Opgepast, dit is een onomkeerbaar proces.
De geldigheid van uw elektronische cheques zal tevens met 10 werkdagen worden verlengd en het beschikbare saldo dat op een rekening staat wordt automatisch gelinkt aan de nieuwe kaart.
Een nieuwe kaart zal automatisch aangemaakt worden en binnen de 10 werkdagen verzonden worden van zodra uw werkgever de bestelling bevestigt en van zodra de betalingsmodaliteiten, volgens het contract van uw werkgever, voldaan zijn. Uw werkgever dient de bestelling van de vervangkaart, waarvan hij per e-mail op de hoogte werd gebracht, via zijn klantenruimte te bevestigen.
Ik ben interimaris of ik werk (vast) in de uitzendsector
Indien uw kaart beschadigd is, dient u uw kaart te blokkeren.
Er zijn drie manieren om dit te doen:
Online via de Persoonlijke Webruimte op www.myEdenred.bePer telefoon via onze interactieve spraakserver op het nummer 02/702.20.02Via uw MyEdenred App.
De kaart zal dan onbruikbaar worden. Opgepast, dit is een
onomkeerbaar proces.
U moet nu de
nieuwe kaartbestelling en het leveringsadres bevestigen via uw persoonlijke webruimte op www.MyEdenred.be.
U heeft
2 mogelijkheden om de bestelling af te ronden:
1. Online betalen
Door direct online te betalen wordt uw bestelling rechtstreeks verwerkt en ontvangt u uw nieuwe Edenred-kaart binnen 10 werkdagen.
2. Per overschrijving betalen
Eens u de nieuwe kaartbestelling en de persoonlijke gegevens bevestigd hebt, zal u binnen de 2 werkdagen per e-mail een betalingsaanvraag ontvangen. U moet bij de betaling steeds de
gestructureerde mededelinggebruiken. Indien u deze gestructureerde mededeling niet gebruikt, verkeerdelijk gebruikt of in de vrije mededeling zet, dan storten wij dit bedrag automatisch terug en zal de nieuwe kaart niet geproduceerd worden.
De geldigheid van de elektronische cheques wordt tevens met 10 werkdagen verlengd en het beschikbare saldo dat opuw Edenred-rekening staat, wordt automatisch gelinkt aan de nieuwe kaart.
Opgelet!
Indien u van werkgever bent veranderd, gelieve de kaart pas te blokkeren nadat u een eerste oplading (Edenred Maaltijd, Edenred Eco, Edenred Geschenk, Edenred Sport Cultuur)heeft ontvangen van uw nieuwe werkgever. Blokkeert u de kaart vóór deze eerste oplading, dan zal de vervangkaart besteld worden via uw vorige werkgever.Beantwoordt dit artikel de vraag?✔ Ja, mijn aanvraag sluiten✘ Nee
Met vriendelijke groeten,
Het Edenred-supportteam
Klachten
15 okt 2024 21:45 CEST
Fraude met mijn kaart
WEBSITEHELP CENTER
© Edenred
[LVNZWJ-P7EGW]