Hallo,
U was onlangs in contact met onze klantendienst.
Kan u even de tijd nemen om ons uw feedback te geven?
Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?
Goed, ik ben tevreden
Slecht, ik ben ontevreden
Uw vraag ging over:
Katrien Lanckman (ERBE - carduser)
4 nov 2024 09:04 CET
Beste,
Uiteraard heeft u het recht om te genieten van de voordelen die u werden toegekend. Zoals eerder al is meegegeven is de bestelling correct geplaatst en gevalideerd, alleen hebben we van uw ex-werkgever de betaling voor de vervangkaart nog niet mogen ontvangen. We hebben langs onze kant vandaag nog een reminder gestuurd naar uw ex-werkgever en hem erop gewezen dat hij wettelijk verplicht is om u te voorzien in een vervangkaart.
Ter info, hij kan u, als compensatie voor de kosten van de vervangkaart, 5 euro vragen.
Mocht deze rappel vruchteloos blijven, dan raad ik u aan naar de vakbond te stappen zodat zij u hiermee verder kunnen helpen.
Graag geef ik ook mee dat u de mogelijkheid heeft om uw vervallen ecocheques éénmaal te verlengen tot 3 maanden na de vervaldatum en dit voor een nieuwe periode van 3 maanden. U heeft dus tot in februari om deze te verlengen. Ik zou hier dus dan ook mee wachten tot wanneer u uw kaart in uw bezit heeft.
Met vriendelijke groeten,
Cordialement,
Edenred - Support Team
Een andere vraag? Aarzel dan niet om ons
Help Center te bezoeken.
Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide
Klachten
31 okt 2024 12:46 CET
Tegoed ecocheques Edenred
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Het Edenred-supportteam
WEBSITEHELP CENTER
© Edenred
[WWPVED-22L5X]