Terug

Aankoopbon

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Uitvoering van werken

Klacht

S. S.

Naar: Edenred Belgium

05/11/2025

Hallo ik heb onlangs aankoop gedaan voor aankoop bon van Dreamland via Edenred. Ik had gevraagd om een terug betaling omdat ik deze bon niet kon gebruiken voor alles bij Dreamland. Maar omdat ik deze heb bekeken maar niet gebruikt gaat dit. Maar als ik de bon open deed om bekijken kwam pas duidelijk de voorwaarden te staan maarja dan is het al te laat want ik heb het geopend dus vind dit niet kunnen. Kan hier iets aan worden gedaan? Mvg Stephanie

Berichten (9)

Edenred Belgium

Naar: S. S.

05/11/2025

Hallo, Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (3030623). We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Met vriendelijke groeten, Het Edenred Support-team Klachten 5 nov 2025 13:45 CET Aankoopbon

Edenred Belgium

Naar: S. S.

06/11/2025

Hallo, Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (3031406). We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken! Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?Hoe mijn pincode wijzigen? Om uw pincode te wijzigen dient u eerst in te loggen op uw persoonlijke webruimte. U zult uw bestaande pincode eerst... Meer informatie✔ Ja, mijn aanvraag sluitenArtikel weergevenIk ken mijn wachtwoord en/of gebruikersnaam niet meer Ik ken mijn gebruikersnaam niet meer U kunt uw gebruikersnaam opvragen via de knop E-mail Vergeten. Om uw... Meer informatie✔ Ja, mijn aanvraag sluitenArtikel weergevenIk heb mijn Edenred-kaart niet ontvangen U beschikte reeds in het verleden over een Edenred-kaart Indien u reeds over een Edenred-kaart beschikt en u bent van... Meer informatie✔ Ja, mijn aanvraag sluitenArtikel weergeven Hoe mijn pincode wijzigen? Om uw pincode te wijzigen dient u eerst in te loggen op uw persoonlijke webruimte. U zult uw bestaande pincode eerst moeten desactiveren en daarna opnieuw activeren. Ga naar het beheer van uw kaart via uw profiel en klik op 'Beheer van de pincode' Gelieve om veiligheidsredenen uw MyEdenred aanmeldgegevens in te voeren (e-mailadres en wachtwoord). U krijgt het statuut van uw pincode te zien. Indien u een pincode geactiveerd had, is het statuut “Actief”. U kunt vervolgens op “Desactiveren” klikken. De volgende keer dat u de status van uw PIN controleert, zult u zien dat deze Wordt gedeactiveerd is. Deze status blijft bestaan toat u een transactie verricht. Zodra u de transactie in kwestie hebt voltooid en uw PIN-code voor de laatste keer hebt ingevoerd, zal de status veranderen in Gedeactiveerd. U kunt nu de PIN-activeringsprocedure starten (die u toegang geeft tot de wijziging van uw code). Voer uw CVC-code in, de 3-cijferige code op de achterkant van uw kaart na de PAN-code. U kunt nu de PIN-code van uw keuze invoeren. De bevestiging van de activering gebeurt de volgende keer dat u een contact-betaling doet (d.w.z. wanneer u de kaart in een terminal steekt),er wordt geen PIN-code gevraagd.De code zal worden verandert worden vanaf de 2e betaling.. Zodra u de tweede betaling heeft uitgevoerd is de PIN-wijziging actief.Beantwoordt dit artikel de vraag?✔ Ja, mijn aanvraag sluiten✘ Nee Met vriendelijke groeten, Het Edenred Support-team Klachten 6 nov 2025 01:06 CET Verandering van status van je klacht

Edenred Belgium

Naar: S. S.

06/11/2025

Hallo, Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (3031407). We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken! Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?Hoe mijn pincode wijzigen? Om uw pincode te wijzigen dient u eerst in te loggen op uw persoonlijke webruimte. U zult uw bestaande pincode eerst... Meer informatie✔ Ja, mijn aanvraag sluitenArtikel weergevenIk ken mijn wachtwoord en/of gebruikersnaam niet meer Ik ken mijn gebruikersnaam niet meer U kunt uw gebruikersnaam opvragen via de knop E-mail Vergeten. Om uw... Meer informatie✔ Ja, mijn aanvraag sluitenArtikel weergevenIk heb mijn Edenred-kaart niet ontvangen U beschikte reeds in het verleden over een Edenred-kaart Indien u reeds over een Edenred-kaart beschikt en u bent van... Meer informatie✔ Ja, mijn aanvraag sluitenArtikel weergeven Hoe mijn pincode wijzigen? Om uw pincode te wijzigen dient u eerst in te loggen op uw persoonlijke webruimte. U zult uw bestaande pincode eerst moeten desactiveren en daarna opnieuw activeren. Ga naar het beheer van uw kaart via uw profiel en klik op 'Beheer van de pincode' Gelieve om veiligheidsredenen uw MyEdenred aanmeldgegevens in te voeren (e-mailadres en wachtwoord). U krijgt het statuut van uw pincode te zien. Indien u een pincode geactiveerd had, is het statuut “Actief”. U kunt vervolgens op “Desactiveren” klikken. De volgende keer dat u de status van uw PIN controleert, zult u zien dat deze Wordt gedeactiveerd is. Deze status blijft bestaan toat u een transactie verricht. Zodra u de transactie in kwestie hebt voltooid en uw PIN-code voor de laatste keer hebt ingevoerd, zal de status veranderen in Gedeactiveerd. U kunt nu de PIN-activeringsprocedure starten (die u toegang geeft tot de wijziging van uw code). Voer uw CVC-code in, de 3-cijferige code op de achterkant van uw kaart na de PAN-code. U kunt nu de PIN-code van uw keuze invoeren. De bevestiging van de activering gebeurt de volgende keer dat u een contact-betaling doet (d.w.z. wanneer u de kaart in een terminal steekt),er wordt geen PIN-code gevraagd.De code zal worden verandert worden vanaf de 2e betaling.. Zodra u de tweede betaling heeft uitgevoerd is de PIN-wijziging actief.Beantwoordt dit artikel de vraag?✔ Ja, mijn aanvraag sluiten✘ Nee Met vriendelijke groeten, Het Edenred Support-team Klachten 6 nov 2025 01:13 CET Verandering van status van je klacht

Edenred Belgium

Naar: S. S.

06/11/2025

Hallo, We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 3031407) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten. Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail. Met vriendelijke groeten, Het Edenred-supportteam Jawad B. (Edenred Engagement - User) 6 nov 2025 09:38 CET Geachte, Wij hebben het dossier van mevrouw Stephanie SCHAEKEN grondig nagekeken. Tijdens het aankoopproces op het platform zijn de algemene voorwaarden duidelijk zichtbaar vóór de betaling. Daar staat expliciet vermeld dat de Dreamland-voucher niet kan gebruikt worden voor boeken of cadeaubonnen. Na aankoop heeft mevrouw de voucher geopend en geraadpleegd. Volgens de voorwaarden kunnen sommige vouchers enkel worden terugbetaald indien deze nooit werden geopend. “Deze voucher kan binnen de 30 dagen terugbetaald worden voor zover de voucher nog nooit werd geopend.” Het systeem van Edenred bevestigt dat de voucher reeds geopend werd. In dat geval blokkeert het platform automatisch elke terugbetaling. Gezien de voucher geopend is, kunnen wij geen terugbetaling uitvoeren. Wij blijven uiteraard beschikbaar om bijkomende informatie te bezorgen indien nodig. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards, Edenred - Support Team Klachten 6 nov 2025 01:13 CET Verandering van status van je klacht

Edenred Belgium

Naar: S. S.

06/11/2025

Hallo, We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 3031406) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten. Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail. Met vriendelijke groeten, Het Edenred-supportteam Jawad B. (Edenred Engagement - User) 6 nov 2025 09:38 CET Geachte, Wij hebben het dossier van mevrouw Stephanie SCHAEKEN grondig nagekeken. Tijdens het aankoopproces op het platform zijn de algemene voorwaarden duidelijk zichtbaar vóór de betaling. Daar staat expliciet vermeld dat de Dreamland-voucher niet kan gebruikt worden voor boeken of cadeaubonnen. Na aankoop heeft mevrouw de voucher geopend en geraadpleegd. Volgens de voorwaarden kunnen sommige vouchers enkel worden terugbetaald indien deze nooit werden geopend. “Deze voucher kan binnen de 30 dagen terugbetaald worden voor zover de voucher nog nooit werd geopend.” Het systeem van Edenred bevestigt dat de voucher reeds geopend werd. In dat geval blokkeert het platform automatisch elke terugbetaling. Gezien de voucher geopend is, kunnen wij geen terugbetaling uitvoeren. Wij blijven uiteraard beschikbaar om bijkomende informatie te bezorgen indien nodig. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards, Edenred - Support Team Klachten 6 nov 2025 01:06 CET Verandering van status van je klacht

Edenred Belgium

Naar: S. S.

06/11/2025

Hallo, We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 3030623) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten. Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail. Met vriendelijke groeten, Het Edenred-supportteam Jawad B. (Edenred Engagement - User) 6 nov 2025 09:38 CET Geachte, Wij hebben het dossier van mevrouw Stephanie SCHAEKEN grondig nagekeken. Tijdens het aankoopproces op het platform zijn de algemene voorwaarden duidelijk zichtbaar vóór de betaling. Daar staat expliciet vermeld dat de Dreamland-voucher niet kan gebruikt worden voor boeken of cadeaubonnen. Na aankoop heeft mevrouw de voucher geopend en geraadpleegd. Volgens de voorwaarden kunnen sommige vouchers enkel worden terugbetaald indien deze nooit werden geopend. “Deze voucher kan binnen de 30 dagen terugbetaald worden voor zover de voucher nog nooit werd geopend.” Het systeem van Edenred bevestigt dat de voucher reeds geopend werd. In dat geval blokkeert het platform automatisch elke terugbetaling. Gezien de voucher geopend is, kunnen wij geen terugbetaling uitvoeren. Wij blijven uiteraard beschikbaar om bijkomende informatie te bezorgen indien nodig. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards, Edenred - Support Team Klachten 5 nov 2025 13:45 CET Aankoopbon

Edenred Belgium

Naar: S. S.

06/11/2025

Hallo, U was onlangs in contact met onze klantendienst. Kan u even de tijd nemen om ons uw feedback te geven? Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Uw vraag ging over: Jawad B. (Edenred Engagement - User) 6 nov 2025 09:38 CET Geachte, Wij hebben het dossier van mevrouw Stephanie SCHAEKEN grondig nagekeken. Tijdens het aankoopproces op het platform zijn de algemene voorwaarden duidelijk zichtbaar vóór de betaling. Daar staat expliciet vermeld dat de Dreamland-voucher niet kan gebruikt worden voor boeken of cadeaubonnen. Na aankoop heeft mevrouw de voucher geopend en geraadpleegd. Volgens de voorwaarden kunnen sommige vouchers enkel worden terugbetaald indien deze nooit werden geopend. “Deze voucher kan binnen de 30 dagen terugbetaald worden voor zover de voucher nog nooit werd geopend.” Het systeem van Edenred bevestigt dat de voucher reeds geopend werd. In dat geval blokkeert het platform automatisch elke terugbetaling. Gezien de voucher geopend is, kunnen wij geen terugbetaling uitvoeren. Wij blijven uiteraard beschikbaar om bijkomende informatie te bezorgen indien nodig. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards, Edenred - Support Team Klachten 5 nov 2025 13:45 CET Aankoopbon

Edenred Belgium

Naar: S. S.

06/11/2025

Hallo, U was onlangs in contact met onze klantendienst. Kan u even de tijd nemen om ons uw feedback te geven? Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Uw vraag ging over: Jawad B. (Edenred Engagement - User) 6 nov 2025 09:38 CET Geachte, Wij hebben het dossier van mevrouw Stephanie SCHAEKEN grondig nagekeken. Tijdens het aankoopproces op het platform zijn de algemene voorwaarden duidelijk zichtbaar vóór de betaling. Daar staat expliciet vermeld dat de Dreamland-voucher niet kan gebruikt worden voor boeken of cadeaubonnen. Na aankoop heeft mevrouw de voucher geopend en geraadpleegd. Volgens de voorwaarden kunnen sommige vouchers enkel worden terugbetaald indien deze nooit werden geopend. “Deze voucher kan binnen de 30 dagen terugbetaald worden voor zover de voucher nog nooit werd geopend.” Het systeem van Edenred bevestigt dat de voucher reeds geopend werd. In dat geval blokkeert het platform automatisch elke terugbetaling. Gezien de voucher geopend is, kunnen wij geen terugbetaling uitvoeren. Wij blijven uiteraard beschikbaar om bijkomende informatie te bezorgen indien nodig. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards, Edenred - Support Team Klachten 6 nov 2025 01:06 CET Verandering van status van je klacht

Edenred Belgium

Naar: S. S.

06/11/2025

Hallo, U was onlangs in contact met onze klantendienst. Kan u even de tijd nemen om ons uw feedback te geven? Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Uw vraag ging over: Jawad B. (Edenred Engagement - User) 6 nov 2025 09:38 CET Geachte, Wij hebben het dossier van mevrouw Stephanie SCHAEKEN grondig nagekeken. Tijdens het aankoopproces op het platform zijn de algemene voorwaarden duidelijk zichtbaar vóór de betaling. Daar staat expliciet vermeld dat de Dreamland-voucher niet kan gebruikt worden voor boeken of cadeaubonnen. Na aankoop heeft mevrouw de voucher geopend en geraadpleegd. Volgens de voorwaarden kunnen sommige vouchers enkel worden terugbetaald indien deze nooit werden geopend. “Deze voucher kan binnen de 30 dagen terugbetaald worden voor zover de voucher nog nooit werd geopend.” Het systeem van Edenred bevestigt dat de voucher reeds geopend werd. In dat geval blokkeert het platform automatisch elke terugbetaling. Gezien de voucher geopend is, kunnen wij geen terugbetaling uitvoeren. Wij blijven uiteraard beschikbaar om bijkomende informatie te bezorgen indien nodig. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Kind regards, Edenred - Support Team Klachten 6 nov 2025 01:13 CET Verandering van status van je klacht


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform