Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 137
- Aantal klachten *
- 47
- Afgesloten klachten*
- 74%
- Antwoordratio*
- Zonder antwoord
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf heeft een slechte score
Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Meest recente klachten
bestelling niet geleverd
Bestelling Dyson Airstrait™ wet-to-dry stijltang geplaatst op maandag 6 oktober, nav een speciale promotie die zij per mail aanboden. Dyson gaat er prat op er binnen de 1 à 2 dagen geleverd wordt na bestelling, tja... De opvolging hiervan tart evenwel alle verbeelding. Aangezien ik op woensdag nog geen enkel bericht van levering ontving ben ik dagelijks zowel per whatsapp als telefonisch levering gaan opvolgen. Onvoorstelbaar welke antwoorden ik telkens kreeg, niemand maar dan ook niemand kon mij zeggen wanneer geleverd zou worden iedereen schermde met het feit dat zij niet bevoegd waren om dit op te lossen en zij konden en of mochten of wilden mij blijkbaar ook niet doorverbinden met een verantwoordelijke die een beslissing kon nemen in dit dossier. de whatsapp conversaties waren zo mogelijk nog erger.... Uiteindelijk kreeg ik op 11 oktober de belofte dat er uiterlijk binnen de 2 dagen zou gereageerd worden per mail, 2 dagen later moest ik nog tot tot 7 dagen wachten op antwoord van de “escalatie”afdeling……. Vandaag opnieuw contact om te vernemen dat zij nog 30 dagen nodig hebben om mijn probleem op te lossen alle mails naar opgegeven mail adressen worden beantwoord als " no-reply mailbox"...
Yalcin akkus
Beste dyson team, Ik heb een dyson airwrap gekocht via krefel . Ik heb deze op 17/7/25 opgestuurd voor herstelling dat garantie vervallen was . Hier voor heb ik 95 euro moeten betalen. Na weken bellen heb ik info gehad dat artikel hersteld is en zou binnen een week via hoofdkantoor mijn bezit zou zijn . Na 2 weken nog niks ontvangen ik bel naar krefel lommel en hoor ik van eene medewerker dat het artikel kwijtgeraakt is en andere medewerker zegt neen kan niet hersteld worden roept zij !Hoofdkantoor gemaild en krijg info mail als dyson heeft deze artikel en reageert niet op onze mails aldus krefel . Ik krijg van hun een voorstel van 324 euro tegoed bon als ik niet kan niet wachten. Ik ben nu bijna 4 maanden aan het wachten op mijn dyson. Zij geven jullie de schuld , maar ik zit zonder mijn artikel . Ik heb hun ook een voorstel gedaan van Mijn dyson en mijn 95 euro terug oftewel een nieuwe dyson arwrap. Krijg ik als antwoord neen. Nu ik ben hier te duppe . Gelieve deze oplossen met krefel Zie bijlage voor bewijzen en mails van krefel . Alvast bedankt
Terugbetaling
Beste, Het product 15 dagen geleden teruggestuurd en nog steeds geen terugbetaling ontvangen!!! heb al 2 maal Whatsapp gedaan, maar wij worden gewoon aan het lijntje gehouden dat dit wel in orde zou komen maar ik geloof hier niets van. Gelieve een onderzoek in te stellen. Dit is de track-and-tracecode van terugsturen 3SECOV0115209
herstelling in garantie
Beste , Ik december 2024 maak ik een melding dat de steelstofzuiger die we aankochten niet meer oplaad. Op 13 december kregen we een mail terug met de melding dat de inruiling van het toestel ingeboekt staat met dossiernummer Dyson 43285068. We zijn ondertussen 10 maand, tientallen mails , beloften, contacten met verschillende diensten en duizenden excuse en uitleg verder maar hebben nog steeds geen ander toestel.
Geen terugbetaling ontvangen
Geachte mevrouw/heer, Op 25/06/2025 heb ik in uw online winkel een Dyson Cool AM07 gekocht, waarbij ik het bedrag van €299 heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 26/06/2025, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 01/07/2025een mededeling in die zin gestuurd via WhatsApp. Op 01/07/2025 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 09/07/2025 de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen. Tot op heden, na 72 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van 299. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Eleni Logas Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs • Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs
Hulp nodig?
Dit bedrijf reageert niet.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten