Terug

Herstelling haardroger

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

E. D.

Naar: Dyson

19/12/2025

Beste, Reeds 2x is mijn haardroger in garantie in herstelling. Op 3/12 kreeg ik een email dat deze niet meer te herstellen valt en dat de klantendienst contact met me zou opnemen. Tot nu toe heb ik van hen nog geen mail, telefoon of wat dan ook ontvangen. Ikzelf heb reeds 2x contact met hen genomen. Duidelijk dat je dan iemand aan de lijn krijgt die eigenlijk niets kan doen. De eerste keer Aja ik zie dat hij niet te herstellen is . Ik maak melding dat ze contact met je moeten opnemen. De 2de keer zelfde. Deze persoon gaf wel aan dat er mij een nieuw apparaat zou opgestuurd worden maar dat ik eerst een mail zou ontvangen. Tot nu toe nog steeds geen mail. Service trekt op niets en aangezien mijn toestel nog in garantie is wil ik zo snel mogelijk een oplossing. Maar eigenlijk hoor ik van hen uit niets Mvg Els


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform