Uitstekend

88 punten Info

Meest recente klachten

V. S.
27/09/2025

Levering naar ander pick-up punt

Beste, Ik heb een artikel laten leveren bij Mr Singh in 1980 Eppegem. Ik krijg nu bericht van DPD dat ze dit niet konden leveren en dus hebben ze dit maar afgezet in 1600 Halle. Dit is op 50km enkele rit terwijl er korterbij verschillende andere èn beschikbare DPD pick-up punten zijn zoals in Vilvoorde, Hombeek en Mechelen op amper 10km. Er is geen enkel geldig excuus waarom DPD dit pakket in Halle heeft gedumpt behalve dan dat ze zelfs niet tot in Eppegem zijn gereden en het hun beter uit kwam. Ik heb verzendkosten betaald om het op te halen waar het mij past. DPD verplicht mij om nog eens extra benzine te verrijden terwijl zij de fout hebben gemaakt. Schandalig en dit doe ik niet. Het pakket laat ik terugsturen naar de verkoper en een andere koerier zal gebruikt worden. DPD is niet betrouwbaar!

In behandeling
H. V.
29/08/2025

Levering in ver weg gelegen postpunt

Vorige week vrijdag moest bij ons een pakje, besteld bij 'De Gele Flamingo', geleverd worden door DPD. Mijn vriendin was de hele dag thuis behalve 's ochtends om 8u om onze dochter naar de creche te doen. Ze had nog de tracking van DPD gecheckt en de bezorger was volgens die tracking op dat moment nog ver weg. Maar toch was tijdens die 20 minuten afwezigheid de bezorger langs geweest en had ook niet aangebeld bij de buren die wel thuis waren. Dit is zeer spijtig en had kunnen vermeden worden als de tracking van DPD beter werkte. Nu is het normaal geen probleem om die pakjes dan bij een afhaalpunt te gaan halen, ware het niet dat DPD het pakje had achtergelaten op en postpunt meer dan 20 minuten rijden, terwijl er genoeg afhaalpunten van DPD bij ons vlakbij zijn. Ik heb DPD hiervoor proberen te bellen om naar een oplossing te zoeken, maar de (betaal!!)nummer op hun website werkte niet. Ook de chatbot op hun site helpt voor geen meter. Ik heb dan maar een contactformulier op hun site ingevuld, maar nooit reactie op gekregen. Er zat dan niets anders op dan er vandaag speciaal om te rijden waar ik meer dan 3kwartier tijd kwijt was!!

In behandeling
J. V.
25/08/2025

Pakket niet geleverd

Geachte mevrouw/heer, Op 17 juni 2025 bestelde ik via EliteWheels een product met referentie Order #58468, dat verzonden werd via DPD met trackingnummer 84140000536637. Ik stel echter vast dat dit pakket nooit bij mij werd geleverd. Volgens de verzendinformatie van DPD zou het adres incorrect zijn. Na contact opgenomen te hebben met zowel de afzender als met dpd zelf, blijkt dat het adres wel degelijk correct is. Ik heb echter ook geen email of sms updates ontvangen over de status van mijn pakket, noch enige melding of afleveringsbewijs. Ook de verkoper bevestigde dat het juiste adres werd opgegeven. Eens ik na veel proberen eindelijk contact had met dpd was mijn pakket helaas al teruggestuurd naar de afzender. Dit heeft geleid tot aanzienlijke frustratie, verlies van tijd en het feit dat ik mijn bestelling – waarvoor ik wel degelijk betaald heb – niet ontvangen heb. De communicatie met zowel DPD als de webshop heeft tot op heden geen oplossing geboden. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 10 september 2025 om mij het betaalde bedrag integraal terug te betalen, dan wel alsnog zorg te dragen voor een correcte levering van het bestelde product. Met vriendelijke groeten, Jente Van de Weyer Zijstraat 16 Meerhout 2450 België

In behandeling
J. C.
21/08/2025

Goederen niet correct geleverd en hierdoor niet in ons bezit

Beste Betreft pakketnummer 05222405286033 Deze werd besteld bij Mysteel en jullie hebben de opdracht gekregen om deze bij ons te leveren. Dit zou gebeurd zijn op 11/7/2025. Wij zouden een neerzettoestemming gegeven hebben wat niet waar is. Niemand heeft ons gecontacteerd om dit te vragen of vragen waar het pakket neergelegd zou mogen worden. Jullie chauffeur is ook niet bij een buur gaan vragen om de goederen daar neer te zetten zoals regelmatig gebeurd zoals door PostNL of BePost. Het pakket is ook niet bij een pakket-punt neergelegd geweest. Neen gewoon aan de voordeur gezet, aan de straat. Wij vragen meestal de "chauffeurs" die ons bellen bij levering de goederen te zetten in onze fietsenstelling op de oprit, Daar jullie chauffeur niet gebeld heeft hebben dit niet kunnen doorgeven. Het pakket was er niet meer toen wij 's avond thuis kwamen. Wij vragen dat jullie het nodige te ondernemen om onze de bestelde goederen te (laten) leveren of terug te betalen. Wij hebben al klacht ingediend via Mysteel en jullie 'niet ontvangen goeden' maar horen niets van jullie en Mysteel trouwens ook niet. Graag vernemen wij wat jullie zullen ondernemen om dit recht te zetten. Bedankt Met vriendelijke groet

Opgelost Behandeld door Test Aankoop
A. H.
11/08/2025

Pakket zoek, klantendienst onbereikbaar

Betreft: pakket 23715027803923 Beste, Na een gemiste levering op 6/8 zou mijn pakket op 7/8 in een afhaalpunt geleverd worden. In de trackinginformatie wordt aangegeven dat het daar zou zijn, maar het pakket is daar nooit aangekomen, en ik heb ook geen enkele melding gekregen dat het daar is afgezet, dus ook geen QR-code waarmee ik het in ontvangst zou kunnen nemen. De chatbot is totaal nutteloos gebleken, maar het toppunt is dit: het telefoonnummer van uw klantendienst blijkt niet toegewezen te zijn, maar dat hoor je pas nadat je in twee talen bent gewaarschuwd dat je 30 cent per minuut moet betalen. Dus die kosten zijn gemaakt, maar je krijgt niemand aan de lijn? Dat is erover. Het kan al eens mislopen met een pakket, maar onbereikbaar zijn is onvergeeflijk. Ik eis binnen de dag een antwoord waar ik niet later dan morgen mijn pakket kan afhalen. Beleefde groet, Arvid Hanssens

Opgelost

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 1 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform