Goed

68 punten Info

Meest recente klachten

P. V.
27/08/2025

Garantie

Ik heb een elektrische fiets gekocht bij Decathlon yeep.me Day2 en na 1 dag te gebruiken kon ik de batterij van de fiets niet meer opladen. Bij Decathlon geweest en die zeiden "Wij geven geen garantie op deze fiets?die is van Yeep.me zelf zei gebruiken juist onze side om on-line te verkopen.Yeep.me proberen te bereiken, geen telefoon nr ,mail adress 3mails gestuurd niets als er al een mail adress was?Kijk maar even op de side.

In behandeling
G. S.
7/08/2025

BE3538693943 bestelling van koersstuur zomaar geannuleerd door Decathlon

Geachte, Mijn bestellingen worden geannuleerd, omdat ik als mantelzorger niet zo maar naar een winkel kan lopen? Dit is ongehoord een totaal mantelzorg-onvriendelijke praktijk van Decathlon! Ik ben als mantelzorger van een 96-jarige ZEER verbolgen over die praktijken, ik ben met mama tien dagen in het buitenland, heb vooraf uit de solden aanbiedingen een voorradig koersstuur besteld én betaald, en dat door mij bestelde koersstuur wordt door Decathlon geannuleerd. Total onterecht; ik wilde en wil dat stuur, maar kan vanuit Mechelen of Oostenrijk niet van het ene uur op het andere naar Oostende lopen. . . Guido Sepelie, De Panne/ Mechelen/ Lech (AT)

In behandeling
R. M.
19/05/2025

Terugname

Bestelling: BE 3398278321 Fiets gekocht via Decathlon via een zogezegde "partner" Atlantic Boards! Zie bijlage. Wil hem nu al terugsturen vanaf 8 mei, maar ondanks verschillende pogingen en emails lijkt dat onmogelijk. Er staat nochtans duidelijk een link naar Een "retourzending omruilen aanmaken" op de site van Decathlon, maar na een 4tal pogingen heb ik het opgegeven om een antwoord te bekomen. Ik hoop ooit van deze fiets af te raken en mijn geld terug te krijgen, wat gezien de huidige toestand wel eens een HELE tijd zou kunnen duren. En dan weten dat Decathlon één van de bedrijven is waar jullie Test Aankoop reclame voor maken!!!!

Opgelost
E. V.
29/11/2024

Nog eens een foute levering!

Geachte mevrouw/heer, Ik kocht een wapenkast in uw online afdeling en betaalde ik [€220] plus [0€] verzendkosten. Ik ontving het pakket op [29/11/24] en toen ik het opende, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van [een crosstrainer] Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de datum van de bestelling toe te zenden en zo snel mogelijk liefst vandaag nog de bij vergissing/ onzorgvuldigheid geleverde goederen af te halen omdat ik deze niet droog en beschut kan bewaren. Het product staat dus buiten. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Inmiddels he ik contact gehad met jullie klantendienst, na een wachttijd van 10 min. De Franstalige medewerker, die zijn best deed Nederlands te praten heeft me beloofd het in orde te brengen en me telefonisch terug te contacteren. Omdat ik al veel loze beloftes heb meegemaakt stuur ik bij deze ook de schriftelijke klacht teneinde het hebben van een bewijs. De klacht van foute leveringen is bij decathlon een bekend feit en leverbetrouwbaarheid is ook iets wat bijdrage doet aan de tevredenheid. Met vriendelijke groet, Didier De Buck 0473483493 Ps: We hebben bijzondere schikkingen gedaan om de dag ter beschikking te houden voor de levering die ongedefinieerd kon geschieden tussen 08u en 17u en dan brengen ze het foutieve. Order picking lijkt dan hier niet een sterkte te zijn.

Afgesloten
M. R.
1/08/2024

Terug betalingsproblemen

Beste, ik heb 2 trampolines van Decathlon gekocht en ik heb veel problemen gehad met hen en het bedrijf Fitwinkel Sporttrader die partner van hen is. Eerst de bestelling niet aankwam, dan kon ik geen retour van een trampolin maken, nu heb ik geen geld teruggekregen van de retour en noch Decathlon en noch Fitwinkel antworden niet. Ik heb toch het bewijs van DPD dat de retour in hun magazijn terug is geleveerd op 22 juli 2024. Dit is pure fraude! Zij willen mij geen factuur te geven, geen etiket retour ( gelukkig was eentje in het pakketje) , geen niks mij geven. Hoe kan ik doen om mijn geld terug te krijgen? Ik wil toch naar de politie gaan voor een klacht om te indienen want wat zij doen , is fraude. Ik kijk uit uw antwoord. Deze is de 2de klacht voor hen. Alvast bedankt. Mvg Maricela Radu

Opgelost

Hulp nodig?

Dit bedrijf reageert niet.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform